AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Vi har nettopp kjøpt vår første leilighet og skal ha utvask av hybelen vi har bodd i mens vi har studert. Problemet er bare at det har lagt seg et belegg på dusj dørene som er så veldig vanskelig å få bort og kjøkkenvifta har vi tatt et par ganger tidligere mens vi har bodd her(gammel kjøkkenvifte fra tidlig 80 tallet) men den ser ut som ikke har blitt rengjort grundig før oss, skikkelig vanskelig å få den ren nok. Noen som har noen gode kjerringråd å komme med her?:) Anonymkode: 841c9...ac3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Den vifta, ta av panelet og den metallgreia inni, vask det med salmiakkvann for å få bort fettet, eneste som hjelper har jeg funnet ut. Dørene i dusjen, salmiakk og zalo! Anonymkode: bd072...36c 1
must Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 I dusjen ville jeg prøvd å blande Zalo og eddik. For skrubbing kjøpte jeg meg en børste til å sette på drillen - det var veldig effektivt 😅 2
Jytte Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Bruker nanosvamper i dusjen, er vel ikke særlig miljøvennlig, eller det vet jeg ikke. Men kun vann og svamp. På Rema har de en spray til badet som er bedre enn de andre på dusjvegger. Bruker å vaske vifta med Super10, lar den ligge litt i vann med vaskemiddelet. Hvis du ikke har det ville jeg brukt zalo, er ikke vasken stor nok, sett den i dusjen og bruk en sprayflaske. 1
Helene Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Jeg jukset. Hentet inn vaskefirma. Ikke til hele huset, men overflate kjøkkenet og kjøkkenventilator… Verdt hver en krone. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå