Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg kan få den innlemmet, er det bare å laste opp attest fra jobb jeg har hatt/har?

Anonymkode: f73c9...2f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare å laste opp dokumentasjonen du har 

Anonymkode: ffff5...524

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du skal søke via samordna opptak, så har søkefristen gått ut for i år. 

Men det du gjør, er at du laster opp kompetansebeviset ditt som et bilde i 'dokumenter'. Der legger du også inn bevis på arbeidsforhold, feks årsoppgaver. Du må dokumentere 5 års aktivitet. Barn på samme adresse som deg og sykdom kan også gå inn under aktivitet, og da må du eventuelt legge ved dokumenter som beviser at du har barn/er syk. 

Anonymkode: e512d...9ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det du gjør, er at du laster opp kompetansebeviset ditt som et bilde i 'dokumenter'. Der legger du også inn bevis på arbeidsforhold, feks årsoppgaver. Du må dokumentere 5 års aktivitet. Barn på samme adresse som deg og sykdom kan også gå inn under aktivitet, og da må du eventuelt legge ved dokumenter som beviser at du har barn/er syk. 

For noen er fristen for å laste opp dokumentasjon 1. juli 

Anonymkode: ffff5...524

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger jeg egentlig å laste opp kompetansebevis i tillegg? Holder ikke det med ''elektronisk vitnemål'' som jeg allerede har?

Anonymkode: 13b03...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...