AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Skjønner ikke hvordan jeg kan få den innlemmet, er det bare å laste opp attest fra jobb jeg har hatt/har? Anonymkode: f73c9...2f9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Bare å laste opp dokumentasjonen du har Anonymkode: ffff5...524
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Dersom du skal søke via samordna opptak, så har søkefristen gått ut for i år. Men det du gjør, er at du laster opp kompetansebeviset ditt som et bilde i 'dokumenter'. Der legger du også inn bevis på arbeidsforhold, feks årsoppgaver. Du må dokumentere 5 års aktivitet. Barn på samme adresse som deg og sykdom kan også gå inn under aktivitet, og da må du eventuelt legge ved dokumenter som beviser at du har barn/er syk. Anonymkode: e512d...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dersom du skal søke via samordna opptak, så har søkefristen gått ut for i år. Men det du gjør, er at du laster opp kompetansebeviset ditt som et bilde i 'dokumenter'. Der legger du også inn bevis på arbeidsforhold, feks årsoppgaver. Du må dokumentere 5 års aktivitet. Barn på samme adresse som deg og sykdom kan også gå inn under aktivitet, og da må du eventuelt legge ved dokumenter som beviser at du har barn/er syk. Anonymkode: e512d...9ac For noen er fristen for å laste opp dokumentasjon 1. juli Anonymkode: ffff5...524
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom du skal søke via samordna opptak, så har søkefristen gått ut for i år. Men det du gjør, er at du laster opp kompetansebeviset ditt som et bilde i 'dokumenter'. Der legger du også inn bevis på arbeidsforhold, feks årsoppgaver. Du må dokumentere 5 års aktivitet. Barn på samme adresse som deg og sykdom kan også gå inn under aktivitet, og da må du eventuelt legge ved dokumenter som beviser at du har barn/er syk. Anonymkode: e512d...9ac Trenger jeg egentlig å laste opp kompetansebevis i tillegg? Holder ikke det med ''elektronisk vitnemål'' som jeg allerede har? Anonymkode: 13b03...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå