AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Er det engangsutstbetaling som gjelder eller utbetaling hver mnd? Begge deler? Kan man få en som også gir utbetaling etter pensjonsalder slik at man ikke plutselig blir minstepensjonist? Anonymkode: 56555...26b
Million Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 (endret) Jeg har en uføreforsikring jeg fikk som medlem i fagforeningen på jobben. Den kommer godt med i hverdagen etter at jeg ble uføretrygdet for noen år tilbake. Min gir en fast månedlig utbetaling, som gjør at jeg sammen med trygden fra NAV kan leve et relativt normalt liv. Jeg har for eksempel høy nok inntekt til at jeg får boliglån alene i banken (vanlige banker), mye takket være denne forsikringen. En engangsutbetaling er litt "farlig". Den blir brukt opp kanskje altfor fort. Er bedre å få månedlige utbetalinger i mange år. Leve bedre i dagliglivet. PS! Min forsikring gir også pensjonsutbetaling etter 67 års alder. Endret 24. juni 2022 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Pass på å finn en som dekker det meste. Det finnes uføreforsikringer som ikke dekker psykisk sykdom. Månedlig utbetaling er nok best for stabilitet livet ut. Anonymkode: 86f9d...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå