AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Jeg tenkte å gå i butikken nå i morgentimene for å handle for helga, unngå den verste varmen og ettermiddagsrushet. Jeg skal kjøpe øl til helga, men ble usikker på om det er regler for når ølsalget starter om morgenen? Tror ikke butikkene selger øl kl 7-8 om morgenen? Noen som vet? Anonymkode: 5e526...5a9
mingus Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kl 0800 Anonymkode: 928ab...c51 Stemmer det, 0800 kommer morgenrushet luskende inn med dunsten av gammal øl i lufta 😄
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Takk for svar! Haha, bra jeg ikke sto i døra kl 8 sammen med den alkoholdunstende gjengen, da. 😅 TS Anonymkode: 5e526...5a9
newman01 Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 Det kommer an på hvilken kommune du bor i. Oslo har lokalt vedtak kl 09 på hverdager Salgstider for øl - Salg, servering og skjenking - Oslo kommune.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar! Haha, bra jeg ikke sto i døra kl 8 sammen med den alkoholdunstende gjengen, da. 😅 TS Anonymkode: 5e526...5a9 Husker jeg sto på utsiden av polet etter endt nattevakt en gang (jeg skulle på fest samme kveld, og rakk ikke å handle før festen). Det var ganske kleint, å stå der i en halvtime å vente på at de skulle åpne pluss at jeg sikkert så veldig sliten ut etter 4 nattevakter på rad Anonymkode: e3fab...c9d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 19 minutter siden, newman01 said: Det kommer an på hvilken kommune du bor i. Oslo har lokalt vedtak kl 09 på hverdager Salgstider for øl - Salg, servering og skjenking - Oslo kommune. Takk for tips. Tror det er kl 8 til min kommune, men venter til over 9 for sikkerhets skyld. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Husker jeg sto på utsiden av polet etter endt nattevakt en gang (jeg skulle på fest samme kveld, og rakk ikke å handle før festen). Det var ganske kleint, å stå der i en halvtime å vente på at de skulle åpne pluss at jeg sikkert så veldig sliten ut etter 4 nattevakter på rad Anonymkode: e3fab...c9d Jeg gjorde noe tilsvarende. Sto på utsiden av polet når det åpnet fordi jeg skulle kjøpe vin til jobbens vinlotteri. Det var meg og alkoholikerne. 😄 TS Anonymkode: 5e526...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå