Gå til innhold

Du som har hatt mange sexpartnere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan endte du opp med så mange partnere?

vil du si du er mer glad i sex en hva andre er?

hvorfor har du mange partnere fremfor 1 fast eller et par faste partnere? 

er du redd for kjønnssykdommer/har du fått noen kjønnssykdommer?.

Anonymkode: 38683...a5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen syns 3 er mange, noen syns 40 er mange og andre har 100+ men syns ikke det er mange nok.

Hva er terskelen?

Anonymkode: e0414...15d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noen syns 3 er mange, noen syns 40 er mange og andre har 100+ men syns ikke det er mange nok.

Hva er terskelen?

Anonymkode: e0414...15d

30+

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sex, rett og slett. Jeg har både hatt et lange forhold, men også en lengre periode som singel. Nå er jeg er 30, og som mann i den alderen innser jeg at jeg mulighet til det meste, både damer på 20 og 45. Jeg er såpass glad i sex at prøver å ha noen damer på gli hele tiden, sånn at jeg har tilgang når jeg måtte ønske det.

Jeg ønsker på sikt et forhold igjen, men nå skal jeg bare kose meg. På veien møter jeg kanskje ei som jeg faller pladask for og vil satse videre på.

Anonymkode: 3dbe3...4a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann i 40-årene. Ligget med ca 50. Siste 15 år vært trofast i forhold. Ingen spesiell årsak til mange ligg, kombinsjon av kjærester og dater. Jeg er normalt glad i sex. I 20-åra var "mange på lista" viktig, men etter det er god sex med 1 partner det optimale. Har vært noe bekymret for kjønnssykdommer.

Anonymkode: cc781...f4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame i 50-årene. Hatt sex med 33 menn. Har vært i et langt forhold og noen korte. Var singel i noen år som skilt og da var det spennende å møte flere forskjellige. Noen faste elskere i tillegg til noen ons/kortvarige. Nå holder jeg meg til en sexpartner og synes det er bedre. Når man har prøvd det ut med mange partnere i noen år så vil man tilbake til å ha en partner. 

Anonymkode: 70feb...fdc

AnonymBruker
Skrevet

Dame sent i 30-årene. 
Hadde 36 sex partnere fordelt på 3år. Fra jeg var 17 til jeg var 20. Jeg brukte sex som selvskading, og var det eneste som i noen korte øyeblikk som fikk meg til å føle meg ønsket. 99% av tiden var det tøm og røm. Traff menn via internett i alle aldre. Jeg var ganske emosjonelt skadet.

Alltid kondom pluss prevensjon da min største frykt var å bli gravid. Noe som heldigvis aldri skjedde. Og svært heldig som slapp unna kjønnssykdommer også.

Vært sammen med samme mann nå i 14år, fortalte han alt om min fortid. Aldri vært utro. Og er glad i sex. 

Anonymkode: 28305...588

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i tidlig 20-årene:

Jeg er og har siden jeg debuterte vært veldig glad i sex. Jeg hadde kjæreste i tidlig ungdomsårene, men da det ble slutt søkte jeg egt aldri ny fast partner.

som yngre typ 18-19 år var jeg veldig glad i helt tilfeldig sex og unngikk alt av forpliktelse. 
Jeg er fortsatt glad i tilfeldig sex, men foretrekker å ha noe form for kjennskap til vedkomne (annet en random ons fra byen). Jeg har har hatt kanskje 4 lengre «forhold», hvor det absolutt har vært bra sex, men enten blir jeg lei sexen eller personen. Noen ganger føler jeg at jeg aldri kommer til å ville ha sex med samme person resten av livet, men så tror jeg aldri jeg har vært ordentlig forelsket heller. 

Jeg har sex fordi jeg elsker der og nyter det, men går absolutt ikke hjem med hvem som helst av den grunn!

Har hatt klamydia flere ganger, nå har dette faktisk vært i perioder hvor jeg har vært trofast og partner ikke det. Jeg sjekker meg etter hver nye partner.

Anonymkode: bc898...78e

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor møter dere folk som vil ha sex? Jeg er ikke en som liker å dra på byen, samtidig som en mannlig asiater at det er vanskeligere for meg å få sex siden damene tror jeg er sjenert eller har liten penis.

Anonymkode: 83721...a90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 5.30):

- Er nå 54 år, og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 år, så etter som jeg ikke slo meg til ro med den første og den beste, ble det flere enn 1 partner, men færre enn 50 :P Hadde en ganske aktiv periode da jeg var veldig ung (16-19), og bikket vel tosifret i den tiden. Så var jeg sammen med samme mann i 10 år før vi gikk hver vår vei, og da hadde jeg igjen en mer aktiv periode i noen år. Har hatt fem seriøse, semi-langvarige forhold i løpet av livet, totalt sett.

- Jeg er nok over gjennomsnittet seksuell (er ikke de fleste i dette underforumet det?), og ser på sex som noe av det viktigste i et forhold.

- Jeg har hatt både en fast partner over tid (seriemonogam), og mange partnere utenom forhold. Det ene utelukker da ikke det andre...

- Har aldri hatt kjønnssykdommer.

Anonymkode: 1b625...bf0

AnonymBruker
Skrevet
Storebjørnen skrev (14 minutter siden):

Jeg vil si at menn går for langt hvis de har hatt over 10 og hos damer er grensen 4.

Gå hjem og legg deg. Det er ingen grunn i 2022 til at det skulle være "andre regler" for kvinner enn menn.

Heldigvis bestemmer kvinner dette selv i vår moderne tid. Vi lever ikke i 1922 lenger, til din opplysning.

Anonymkode: be627...6b3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Variasjon.

Forrige gang jeg var singel var jeg veldig kresen på partnere, og hadde en del faste. Jeg innså at sexen var 10/10 med samtlige, men de bragte alle med seg noe unikt. Dette unike var utrolig deilig å oppleve. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja.

De jeg kjenner som har MANGE velger stort sett de fleste utfra et noe destruktivt grunnlag.

Avhengighet, rastløshet osv. 

Blir som å være den som ikke bare fester mye en sommer - men fortsetter utover året når de andre dabber av og går mer innimellom på byen/fest. 

Anonymkode: 1b10d...b62

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Storebjørnen said:

Det er som det er. Av de menn jeg kjenner så er grensen maks 5 sexpartnere hvis man skal ha et seriøst forhold.

Sjansen for at det er en useriøs og ustabil dame øker med antall sexpartnere. Jo flere en dame har ligget med jo større sjanse for at hun er utro i et forhold.

Du har helt rett i siste avsnitt, men en maksgrense på 5 er for lite i 2022. Det er mer sosialt akseptert med flere partnere i dag, så normale damer uten issues kan fort bikke 10.

Men det spørs jo hvor høyt du sikter. Skal du ha de aller flotteste som har vært mest populære fra barneskole til universitet så ville nok alarmklokkene gått om det var stort mer enn 5.

Anonymkode: e6e6d...bf0

AnonymBruker
Skrevet
On 6/24/2022 at 4:30 AM, AnonymBruker said:

Var ung, usikker og drakk mye alkohol. Klarte ikke si nei. Fulgte bare med menn på hele pakka. Opplevde seksuelle overgrep som barn, hadde veldig få venner og ingen som fortalte meg noe annet, så trodde det var sånn verden funka da jeg fylte 18. 

Nei, mindre glad i sex egentlig.

Jeg hadde mange sexpartnere da jeg var ung og singel, men har for det meste vært i forhold med én fast partner. Jeg har aldri vært utro i forhold. De siste åtte årene, har jeg ligget med én mann som jeg var kjæreste med. Jeg er nå 31 og singel.

Jeg har hatt klamydia én gang. Oppdaget det veldig fort, kontaktet mannen og tok medisiner. Jeg har alltid testet meg regelmessig og brukt beskyttelse. Det var et stort feilsteg å ikke bruke beskyttelse den ene gangen, derfor testet jeg meg etterpå. Endte heldigvis kun med klamydia og en lærepenge.

Anonymkode: 7ff11...75f

Skrevet

typen var utro og ga meg kjønnsykdom. fant ut at om jeg indirekte skulle pule masse folk så kunne jeg like gjerne få noe ut av det selv. helt idiotisk tankegang. men det. var der det begynte. 

senere ble det en del av livsstil. jobbet i bar, og alle dager jeg ikke var på jobb var jeg på fylla.. og det var stor tilgang på menn. og jeg likte oppmerksomhet. jeg sluttet å telle når jeg bikka 100 stk.

kan ikke si jeg angrer direkte, men hadde nok ikke gjort det om jeg hadde vært eldre eller ikke festet når jeg ble singel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 5.30):

Hva som et mange vet jeg ikke. Husker ikke eksakt antall. 

Vil ikke si jeg er mer glad i sex en hva som er normalt. Jeg kan lett gå i et år uten sex. Sex er ikke et behov jeg har. Sex er stort sett gøy og godt, hverken mer eller mindre.

Pr nå har jeg 2 partnere. Samboeren min og en «bonuskjæreste». Samboeren min har vært fast i mange år. «Bonuskjæresten» i et års tid.

Nei er ikke redd for sykdommer og har selvfølgelig aldri hatt noe kjønnssykdom.

Anonymkode: d8825...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...