AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Eksempel: Når jeg sier jeg ikke er lykkelig med ham slik vi har det NÅ pga mange konflikter og uro, så går han rett i offerrolle. Sier at jeg ALDRI har elsket ham og aldri har vært lykkelig sammen med ham. At jeg driter i ham og barna og bare tenker på meg selv+++ Føles som en type hersketeknikk og jeg føler jeg blir manipulert når han snur på det slik som dette. Og det hjelper ikke hvor enn mye jeg sier at NEI jeg hadde aldri vært sammen med ham i årevis om jeg ikke hadde vært lykkelig tidligere. Osv. Hvordan defineres det han gjør mot meg her? Dette var bare et eksempel, men det er et mønster av hvordan han håndterer konflikter. Han blir også fort usaklig og går til personangrep. Har problemer med sinnemestring og materiell vold. Mistenker borderline. Ihvertfall mange klare trekk. Anonymkode: 32e22...a41
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Kan være en form for gaslighting. Anonymkode: c5f28...c4d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Dere høres umodne ut begge to Anonymkode: e38a6...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå