AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hva har du i tankene? Anonymkode: e6212...513
Ost Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Noe negativitet, noe positivitet i ny og ne. Akkurat nå tenker jeg at jeg burde sove.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Ost skrev (Akkurat nå): Noe negativitet, noe positivitet i ny og ne. Akkurat nå tenker jeg at jeg burde sove. Jeg lurer på hvor jeg er i livet om 5 år Anonymkode: e6212...513
Ost Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på hvor jeg er i livet om 5 år Anonymkode: e6212...513 Se tilbake på de 5 siste årene. Er du misfornøyd med livet nå, så vil du sikkert være det om 5 år om du fortsetter slik du har gjort frem til nå. Hvis du er fornøyd med livet kan du jo bare fortsette, da er du sikkert det om 5 år. Har du ambisjoner for å utvikle deg selv (som person, i arbeidslivet, etc) de neste 5 årene kan det jo gi resultater, f.eks.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Ost skrev (Akkurat nå): Se tilbake på de 5 siste årene. Er du misfornøyd med livet nå, så vil du sikkert være det om 5 år om du fortsetter slik du har gjort frem til nå. Hvis du er fornøyd med livet kan du jo bare fortsette, da er du sikkert det om 5 år. Har du ambisjoner for å utvikle deg selv (som person, i arbeidslivet, etc) de neste 5 årene kan det jo gi resultater, f.eks. Har aldri tenkt på det slik. For jeg er ganske misfornøyd med hvordan livet er nå, og har et ønske om at det skal gå oppover. Er jo bare i 20 årene så har så og si hele livet foran meg Anonymkode: e6212...513 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå