Gå til innhold

Hva gjør man med sexleketøy ved samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i starten av et heftig samlivsbrudd etter 6 år. Vi har ganske nye sexleketøy etter oss som var til stor glede en gang. Vi så på det som en investering i forholdet. Det er leketøy for sikkert nærmere 20 tusen. Men er usikker da det meste er gaver fra eksen. Alt ligger i et låst stort skap. Akkurat nå blir jeg faktisk bare uvel mtp å bruke noe av dette videre. Fordi det assosieres med eksen og det vi hadde sammen. Mye er ubrukt også, men det frister meg egentlig ikke. Har sagt til eksen at han kan plukke ut det han vil ha og at jeg kaster resten. Hvorpå han svarer at det var den dårligste investeringen han har gjort noen gang og at jeg bare skulle kaste alt.

Hva ville dere gjort? Kommer jeg til å angre på det om jeg kaster alt nå eller er det best å bare bli kvitt det? Da heller kjøpe nytt om jeg skulle finne meg en ny med samme seksuelle interesser.

Tror nemlig ikke jeg hadde likt selv å få meg en kjæreste med masse sexleketøy fra tidligere forhold..

Hva gjør folk i denne situasjonen?

(Å gi bort/selge er uaktuelt)

Anonymkode: 1f49e...8e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er i starten av et heftig samlivsbrudd etter 6 år. Vi har ganske nye sexleketøy etter oss som var til stor glede en gang. Vi så på det som en investering i forholdet. Det er leketøy for sikkert nærmere 20 tusen. Men er usikker da det meste er gaver fra eksen. Alt ligger i et låst stort skap. Akkurat nå blir jeg faktisk bare uvel mtp å bruke noe av dette videre. Fordi det assosieres med eksen og det vi hadde sammen. Mye er ubrukt også, men det frister meg egentlig ikke. Har sagt til eksen at han kan plukke ut det han vil ha og at jeg kaster resten. Hvorpå han svarer at det var den dårligste investeringen han har gjort noen gang og at jeg bare skulle kaste alt.

Hva ville dere gjort? Kommer jeg til å angre på det om jeg kaster alt nå eller er det best å bare bli kvitt det? Da heller kjøpe nytt om jeg skulle finne meg en ny med samme seksuelle interesser.

Tror nemlig ikke jeg hadde likt selv å få meg en kjæreste med masse sexleketøy fra tidligere forhold..

Hva gjør folk i denne situasjonen?

(Å gi bort/selge er uaktuelt)

Anonymkode: 1f49e...8e8

De kommer alltid tilbake, ikke kast det🤭

Anonymkode: 3e2ac...377

• Liker 1
Skrevet

pakk det ned i kjelleren. si du samlet som yngre. og om hn evt liker det så kan du jo ta frem det mest interessante

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KrXs skrev (Akkurat nå):

pakk det ned i kjelleren. si du samlet som yngre. og om hn evt liker det så kan du jo ta frem det mest interessante

Æsj haha, skal hun bruke det som har vært inni exen sin på en annen gutt?

• Liker 1
Skrevet

nei altså det kan jo være han/hun skal bruke den på ts da vettu

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KrXs skrev (Akkurat nå):

nei altså det kan jo være han/hun skal bruke den på ts da vettu

Det virker litt rart men kjør på

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det virker litt rart men kjør på

det finnes mye forskjellig leketøy.. ikke alt skal inn i en person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KrXs skrev (Akkurat nå):

det finnes mye forskjellig leketøy.. ikke alt skal inn i en person.

åpenbart men jeg sier bare at det virker litt rart hvis det var en investering i forholdet deres. Ts kommer garantert til å tenke på exen sin om hun tar frem et av sexleketøyene mens hun har sex med en annen fyr

• Nyttig 1
Skrevet

mulig det, jeg kjenner ikke ts. men jeg har erfaring med at mannfolk prøver å bruke sine gamle leketøy på meg, og det er helt uaktuelt, om ikke det er noe som klær, bondage utstyr, osv

derfor beholde sine gamle så du slipper evt kjøpe nytt, sexleketøy er dyrt som F

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KrXs skrev (Akkurat nå):

mulig det, jeg kjenner ikke ts. men jeg har erfaring med at mannfolk prøver å bruke sine gamle leketøy på meg, og det er helt uaktuelt, om ikke det er noe som klær, bondage utstyr, osv

derfor beholde sine gamle så du slipper evt kjøpe nytt, sexleketøy er dyrt som F

ja sånn sett så er det smart ja☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville kastet det. Om det er noe der som du har brukt alene og ikke assosierer med han ville jeg tatt vare på akkurat de tingene. 

Anonymkode: ed2ea...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt vare på de tingene som brukes på meg, og som jeg ofte også bruker på egen hånd. Har også tatt vare på tau og annet bondage-utstyr. Ting som brukes på han har jeg kastet, dersom han ikke tar det med seg.

Anonymkode: 7a4c1...e1f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...