Gå til innhold

Menn på min alder er helt uinteressante. Er 35år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en eks som er 20år eldre enn meg. Var bare 19 da jeg ble gravid med en mann på 39. Siden da har jeg levd et relativt voksent liv med en mann som var godt voksen og viten i livet, ble tidlig voksen kan man si. Nå er jeg 35 og kjenner meg gammel ift menn i min alder. Er det meningen jeg skal finne men en noe eldre mann? Jeg er singel nå og på leter'n. Men klarer ikke å finne meg en ungtass. Ikke kall dette daddyissues pleas.. Noen liker bare bedre erfarne menn ... 

Anonymkode: e76e0...20f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, det skjønner jeg ikke. Jeg er 51 og synes ikke menn på min alder og eldre er tiltrekkende. Fra 50 er forfallet ganske stort. Også hos menn. Har enda tilgode å se en mann på 60 som er tiltrekkende. En og annen kjendis kanskje. Men ikke den vanlige mann i gata. 

Anonymkode: c9b80...44a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff, det skjønner jeg ikke. Jeg er 51 og synes ikke menn på min alder og eldre er tiltrekkende. Fra 50 er forfallet ganske stort. Også hos menn. Har enda tilgode å se en mann på 60 som er tiltrekkende. En og annen kjendis kanskje. Men ikke den vanlige mann i gata. 

Anonymkode: c9b80...44a

Har litt samme problemet som deg, men jeg er mann da. Ser etter yngre,

Anonymkode: 51196...1bf

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke rart du føler som du gjør?  Du kan sikkert finne en 35-åring som ble tidlig far, og har levd et voksent liv, men det er vel mer realistisk om du ser etter dem som er 5-10 år eldre enn deg. Større sjanse for å finne en moden mann, samtidig som det er "innafor". 

Anonymkode: af45e...389

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner på din alder er også helt uinteressant ;) 

Anonymkode: 540f8...bd3

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har en eks som er 20år eldre enn meg. Var bare 19 da jeg ble gravid med en mann på 39. Siden da har jeg levd et relativt voksent liv med en mann som var godt voksen og viten i livet, ble tidlig voksen kan man si. Nå er jeg 35 og kjenner meg gammel ift menn i min alder. Er det meningen jeg skal finne men en noe eldre mann? Jeg er singel nå og på leter'n. Men klarer ikke å finne meg en ungtass. Ikke kall dette daddyissues pleas.. Noen liker bare bedre erfarne menn ... 

Send de på din alder til meg de er kjekkest. 🤩

hilsen kvinne 51

Anonymkode: d0603...c48

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig liker du eldre menn tror du når du ble groomet som tenåring... Men hva er greia her? Du er jo snart middelaldrende, ikke en kjeft som bryr seg om alderen på en evt. ny mann.

Anonymkode: 347dc...e3d

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er K, og har der motsatt. 

Jeg prøver date jevnaldrende, men de er for gamle, treige, sofapoteter.  Blir alt for kjedelig for meg! 

Jeg har mye mer til felles med de som er en del yngre. De har mer lik energi som meg og det er generelt mye bedre matcher for meg. 

Anonymkode: 6265d...97b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er vel ikke rart du føler som du gjør?  Du kan sikkert finne en 35-åring som ble tidlig far, og har levd et voksent liv, men det er vel mer realistisk om du ser etter dem som er 5-10 år eldre enn deg. Større sjanse for å finne en moden mann, samtidig som det er "innafor". 

Anonymkode: af45e...389

Ikke finn for gammel. Da bruker du gode år som gratissykepleier. Ikke havn der heller at du er 65 og klar for å reise verden rundt, klatre på alle fjelltopper og ha heftig sex, og så sitter du der med en hjertesyk 75-åring som trives best i sofaen. Bare et tips.

Anonymkode: 2efcf...0c3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke finn for gammel. Da bruker du gode år som gratissykepleier. Ikke havn der heller at du er 65 og klar for å reise verden rundt, klatre på alle fjelltopper og ha heftig sex, og så sitter du der med en hjertesyk 75-åring som trives best i sofaen. Bare et tips.

Jeg har faktisk et "crush on" på en som er 52. Han ser utrolig bra ut, kjekk og selvsikker. Han kikker litt med et lurt smil, kan det hende han ser meg attraktiv?;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har faktisk et "crush on" på en som er 52. Han ser utrolig bra ut, kjekk og selvsikker. Han kikker litt med et lurt smil, kan det hende han ser meg attraktiv?;) 

Du, for gammal for deg. Men kanskje ok for kortsiktig gøy? Tenk på at for hvert år du henger med en mye eldre fyr, får du ett år mindre tid på å lete etter en fyr på din egen alder, noe som definitivt er å foretrekke når man nærmer seg 50, i hvert fall

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og jeg liker bare uerfarne unge piker hehe..😋🤤

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at man ikke MÅ leve livet ut med alle man treffer? Det er faktisk mulig å ha det gøy i livet også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du vet at man ikke MÅ leve livet ut med alle man treffer? Det er faktisk mulig å ha det gøy i livet også. 

Jada, bare hun ikke surrer seg inn i et eller annet hun bruker for lang tid på å komme seg ut av igjen. Fare for at en 51-åring vil kjempe med nebb og klør for å snike seg innpå livet til en 35-åring hvis han er av dem som er opphengt i yngre damer, siden de fleste damer ikke ønsker en 15 år eldre mann

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om du er 35 og allerede mor til en 15-16-åring, regner jeg med du heller ikke har så mye til felles med jevnaldrende kvinner? Langt mindre med jevngamle kvinner som har prioritert utdannelse og karriere.

Anonymkode: 1521f...bcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er noen få år eldre enn deg og dater en på 52 år. Har alltid foretrukket eldre menn. Blir konstant "mobbet" av venner for det, men ler bare av det. Man liker det man liker. Og jeg nyyyter å date en som er moden.

(Han er sprek og ser bra ut da)

Date den du vil, kos deg!

Anonymkode: 30501...d17

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

De single mennene på din alder og eldre er gjerne de som er umodne for alderen- ikke alltid. Det er vel bare en større varsellampe med single menn jo eldre man blir. Statistisk sett vil ikke forholdene vare heller. Legger vi til at menn i gjennomsnitt dør tidligere enn kvinner forsvinner også mye av logikken bak forholdene.

Det eldre menn kanskje klarer bra er å virke mer modne enn de er- nettopp fordi de er eldre. Alle husker vel da de var 16 og så opp til de modne guttene på 18, men som man i dag tenker var mye mer umodne enn mange av 16 åringene.. det forflytter seg.

Endret av Majer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig liker du eldre menn tror du når du ble groomet som tenåring... Men hva er greia her? Du er jo snart middelaldrende, ikke en kjeft som bryr seg om alderen på en evt. ny mann.

Anonymkode: 347dc...e3d

Kjenner ingen som ikke er opptatt av alderen på en ny mann, alle mine venninner har jevnaldrende menn og vi syns mange menn ser fryktelig rynkete og slitne ut etter 40, med tynt bomull til hår. Et par som holder seg veldig godt da 🤩 

Anonymkode: b7878...9f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min da jeg var 35 og han 50. 

Synes aldersforskjellen er litt kjip egentlig, ikke som i at jeg merker noe som helst nå, om noe så er han mye sprekere enn meg. Men det ligger jo en gnagende visshet om at vi vil merke den en dag.. at vi på en måte ikke skal bli gamle sammen, at jeg kanskje kommer til å leve 15-20 år som enke, tilbringe alderdommen uten min livspartner. 

Og han vil pensjonere seg tidlig og reise, men jeg kan jo ikke gå ut av arbeidslivet når jeg er 40 liksom. Vi har funnet en løsning her, men eneste grunnen til at den er mulig, er at han er velstående. De som ikke har mye penger må jo bare leve med at pensjonistilværelsen ikke blir som den skulle.

Så det er jo en uting med aldersforskjell.. det kan jo finnes modne folk på egen alder også tenker jeg. Men ja, nå var min livs store kjærlighet eldre, tilfeldigvis.

Anonymkode: a3417...061

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner ikke ts å bli lei av eldre menn med hengeballer og seig sæd? På tide å finne noe ungt pent brukt noe

Anonymkode: 21d1f...d16

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...