AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 For meg høres det litt stress ut å dra en gjeng med på noe fornøyelses park. synes også hadde vært kjekt å bare dra med kjæresten min en å spørre andre av våre venner vis de vil være med. mine erfaringer: passer ikke for alle på selve dato mye snurring over hvor vi skal først og hva vi skal ta at noen føler seg utenfor vis noen skal bare ha en karusell med maks 2-3 stk og er flerne som vil ta den sammen med de andre at vi må vente med å spise noe mat siden alle skal være med og spise sammen. At alle må gå sammen jeg har ikke sakt til kjæresten enda siden vi har planer om å dra til en fornøyelses park og kanskje invitere flerne men nå synes jeg det høres litt stress. Og litt mer bedre om vi to kunne ha litt kvalitets tid sammen, for da stresser vi ikke at den eller den ikke kan den dato eller at vi skilles hele tiden for den vil ta den karusellen og den karusellen med han osv hele tiden. har litt skrive problemer så frekke kommentarer blir rapportert Anonymkode: 0ae08...94a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 The more the merrier, tenker nå jeg. Kjæresten ser du jo ofte uansett.. Anonymkode: cd27b...be4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): The more the merrier, tenker nå jeg. Kjæresten ser du jo ofte uansett.. Anonymkode: cd27b...be4 Men er det så gale å dra på noe sammen med kjæresten som man ikke gjør ofte? Anonymkode: 0ae08...94a
mingus Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Hadde gått flere, hvis du var meg, så han slipper å ta alle karuseller alene.. hater alt som går opp ned, loop, altfor fort rundt, altfor fort generelt, altfor høyt... Blir bare med på barnekarusellene sammen med ungen vår, så det passer best for meg 🤣 men hvis du synes sånt er gøy, kan det jo være koselig å gå sammen bare dere 😊 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men er det så gale å dra på noe sammen med kjæresten som man ikke gjør ofte? Anonymkode: 0ae08...94a Ingenting er gale. Kva med å fortelje kjærasten din at du ynskjer at berre de 2 drar dit? Anonymkode: cd27b...be4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Det er artigst med flere. Anonymkode: 46b87...a62 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 mingus skrev (Akkurat nå): Hadde gått flere, hvis du var meg, så han slipper å ta alle karuseller alene.. hater alt som går opp ned, loop, altfor fort rundt, altfor fort generelt, altfor høyt... Blir bare med på barnekarusellene sammen med ungen vår, så det passer best for meg 🤣 men hvis du synes sånt er gøy, kan det jo være koselig å gå sammen bare dere 😊 Nei vi to er helt like når det kommer til karusseller 😂 vi liker ikke sånne brutale opp ned karusseler eller helt opp i skyene med full fart ned😂 eller med hodet opp ned😖 men helt greie karuseller liker vi Anonymkode: 0ae08...94a 1
mingus Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei vi to er helt like når det kommer til karusseller 😂 vi liker ikke sånne brutale opp ned karusseler eller helt opp i skyene med full fart ned😂 eller med hodet opp ned😖 men helt greie karuseller liker vi Anonymkode: 0ae08...94a Da er det jo fint å ta en date sammen synes jeg 🙂 kan fort bli mas og kjas med en hel gjeng!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #9 Skrevet 23. juni 2022 Begge deler er helt innafor å foretrekke. Som par eller som gruppe. Alt er greit. Si ifra om preferansene dine. Anonymkode: 4141f...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #10 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For meg høres det litt stress ut å dra en gjeng med på noe fornøyelses park. synes også hadde vært kjekt å bare dra med kjæresten min en å spørre andre av våre venner vis de vil være med. mine erfaringer: passer ikke for alle på selve dato mye snurring over hvor vi skal først og hva vi skal ta at noen føler seg utenfor vis noen skal bare ha en karusell med maks 2-3 stk og er flerne som vil ta den sammen med de andre at vi må vente med å spise noe mat siden alle skal være med og spise sammen. At alle må gå sammen jeg har ikke sakt til kjæresten enda siden vi har planer om å dra til en fornøyelses park og kanskje invitere flerne men nå synes jeg det høres litt stress. Og litt mer bedre om vi to kunne ha litt kvalitets tid sammen, for da stresser vi ikke at den eller den ikke kan den dato eller at vi skilles hele tiden for den vil ta den karusellen og den karusellen med han osv hele tiden. har litt skrive problemer så frekke kommentarer blir rapportert Anonymkode: 0ae08...94a Jeg synes det er litt trist at du føler at du må ramse opp mange argumenter for å ikke dra med flere, før du snakker med kjæresten din. Tror du han synes det er bedre å dra mange? Anonymkode: cd27b...be4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #11 Skrevet 23. juni 2022 mingus skrev (1 minutt siden): Da er det jo fint å ta en date sammen synes jeg 🙂 kan fort bli mas og kjas med en hel gjeng! Jaa har opplevd dette da jeg var singel, at alle skulle gå sammen og måtte vente til de andre tok den og den karusellen og ikke var nokk plass for alle, og at hun ville ta den med hun mens hun ene var alene. og alle må vente med mat til alle er klare mens noen var skubb sultne.. så ja var en del mas Anonymkode: 0ae08...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå