AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 For meg høres det litt stress ut å dra en gjeng med på noe fornøyelses park. synes også hadde vært kjekt å bare dra med kjæresten min en å spørre andre av våre venner vis de vil være med. mine erfaringer: passer ikke for alle på selve dato mye snurring over hvor vi skal først og hva vi skal ta at noen føler seg utenfor vis noen skal bare ha en karusell med maks 2-3 stk og er flerne som vil ta den sammen med de andre at vi må vente med å spise noe mat siden alle skal være med og spise sammen. At alle må gå sammen jeg har ikke sakt til kjæresten enda siden vi har planer om å dra til en fornøyelses park og kanskje invitere flerne men nå synes jeg det høres litt stress. Og litt mer bedre om vi to kunne ha litt kvalitets tid sammen, for da stresser vi ikke at den eller den ikke kan den dato eller at vi skilles hele tiden for den vil ta den karusellen og den karusellen med han osv hele tiden. hva er deres erfaring? Anonymkode: 02f5a...b4e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bare jeg som synes det høres kjekle ut å dra på fornøyelses park med bare kjæresten en å dra med oss en gjeng? Anonymkode: 02f5a...b4e Høyst sannsynlig ikke. Anonymkode: 54da4...766
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 The more the merrier, tenker nå jeg. Kjæresten ser du jo ofte uansett.. Anonymkode: 19341...ecd 2
Perelandra Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 23.42): For meg høres det litt stress ut å dra en gjeng med på noe fornøyelses park. synes også hadde vært kjekt å bare dra med kjæresten min en å spørre andre av våre venner vis de vil være med. mine erfaringer: passer ikke for alle på selve dato mye snurring over hvor vi skal først og hva vi skal ta at noen føler seg utenfor vis noen skal bare ha en karusell med maks 2-3 stk og er flerne som vil ta den sammen med de andre at vi må vente med å spise noe mat siden alle skal være med og spise sammen. At alle må gå sammen jeg har ikke sakt til kjæresten enda siden vi har planer om å dra til en fornøyelses park og kanskje invitere flerne men nå synes jeg det høres litt stress. Og litt mer bedre om vi to kunne ha litt kvalitets tid sammen, for da stresser vi ikke at den eller den ikke kan den dato eller at vi skilles hele tiden for den vil ta den karusellen og den karusellen med han osv hele tiden. hva er deres erfaring? Anonymkode: 02f5a...b4e Greit å gå bare med kjæresten men også med flere. Snakk sammen. Anonymkode: 72335...4a1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Av de 7+ milliardene menneskene i verden så er det sikkert en eller to til som tenker det samme. Anonymkode: 726a8...b75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå