AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Når jeg har en dårlig dag og er lei meg så hender det at jeg oppretter tråder som jeg vet at vil få en del stygge og slemme kommentarer til svar. For eksempel at jeg vurderer å kjøre skrikekur på barnet mitt eller at jeg angrer på at jeg fikk barn. Da skriver folk at jeg er verdens verste mor, at sånne som meg ikke fortjener å ha barn og at jeg burde adoptere det bort. Eller jeg skriver at jeg er tjukk og ikke klarer å gå ned i vekt, da skriver folk at jeg er lat og dum. Eller at jeg er lei meg fordi jeg har et stygt utseende og at ingen vil date meg, da skriver folk at jeg er overfladisk og at menn har det verre fordi en stygg kvinne kan alltids finne en mann som vil ha et hull å tømme seg i. Alt det er sant og ting som har skjedd eller ting jeg har tenkt på, men litt overdrevet. Tror at kommentarene ofte går på mye av det jeg srlv tenker om meg. Både vondt og litt godt å lese dem. Det er som å trykke på et blåmerke. Anonymkode: 5a606...59d 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Fikk du stygge kommentarer av foreldrene dine i oppveksten ts? Anonymkode: 8a085...7b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Leit å høre at du har det så vondt inni deg. Får du noen hjelp i psykiatrien? Jeg synes du burde be fastlegen om hjelp. Anonymkode: 98a38...c64 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Høres ikke så sunt ut. trist at du er så trist. Anonymkode: 7a877...588
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Dette høres vondt ut, men også litt gjenkjennelig. Tror det blir som en skal form for selvskading. Har du andre måter å skape smerte for deg selv på? Overspising? Overtrening? Håper du har en OK fastlege. Kanskje du bør prøve å sende en melding på HelseNorge og be om henvisning til psykolog. Sender deg en klem hvertfall. Anonymkode: 01efd...e42
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 21.24): Fikk du stygge kommentarer av foreldrene dine i oppveksten ts? Anonymkode: 8a085...7b4 Nei, egentlig ikke. AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 22.48): Leit å høre at du har det så vondt inni deg. Får du noen hjelp i psykiatrien? Jeg synes du burde be fastlegen om hjelp. Anonymkode: 98a38...c64 Har gått til psykolog før, men hun byttet jobb så da avsluttet vi. Og det går egentlig greit med meg, bortsett fra de dårlige dagene. AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette høres vondt ut, men også litt gjenkjennelig. Tror det blir som en skal form for selvskading. Har du andre måter å skape smerte for deg selv på? Overspising? Overtrening? Håper du har en OK fastlege. Kanskje du bør prøve å sende en melding på HelseNorge og be om henvisning til psykolog. Sender deg en klem hvertfall. Anonymkode: 01efd...e42 Jeg pleide/pleier å overspise, men har tatt litt tak i det så har ikke gjort det så mye i det siste. Anonymkode: 5a606...59d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 Uansett hva du skriver i en opprettet tråd på kg får du dritt. Anonymkode: 46b6e...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå