Gå til innhold

Kollektiv, føler jeg står for alt av rengjøring og spess dopapir.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp flyttet inn og er egentlig glad for at de to andre ikke har støv på hjernen, det er ikke så mye å vaske, men det med dopapir irriterer meg, må jeg virkelig  ta med min egen rull på rommet? 

Anonymkode: 0195b...6c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis. På kollektiv er det alltid et sjansjespill når det kommer til hva slags klovner man havner sammen med. Du får ta en høflig prat med de og se om de er mottagelige for det du sier.

Anonymkode: 1ee9f...256

• Liker 1
Skrevet

Lage felles regler. At alle skal være med å rydde (lage ryddeplan med vakter?) og at alle bruker eget dopapir (du tar med rull fra rommet når du skal på badet). Nøkkelen er å ha felles regler som alle forstår og følger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er det som kan bli det triste med kollektiv. Alle er i teorien enige om reglene, men følger dem forskjellig og en person gjør det ikke i det hele tatt.  

Anonymkode: 9c0c7...f0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er bare tre, og alle er mye borte. Heretter tar jeg dorullen med på rommet. Har ingen felles stue her, deler kun kjøkken og bad. På den måten ser jeg sjelden noe til de to andre, og siden jeg sliter med sosial angst til tider, er det en fordel. 

Vil ikke lage drama rundt dopapir. De andre holder det ryddig, og rent på kjøkkenet, men badet så ikke ut når jeg flytta inn. Men det var en liten jobb å få det rent. Vil ikke skape drama. 

ts

Anonymkode: 0195b...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...