Gå til innhold

Når går grenser når kjæreste og venninne/kompis blir venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor går grensen når kjæresten din blir venn/kjent med venninnen din?

når jeg blir kjent med en venninnes kjæreste snakker jo jeg med dem for å være hyggelig og siden jeg bryr meg om venninna mi men jeg legger ikke dem på sosiale medier utenom vis det har gått veldig lenge men ser ikke grunnen til og følge dem på instagram eller adde dem på snapchat for jeg vil ikke at venninner skal føle noe ubehag. Og vis jeg skulle telste dem hadde det vært om venninna feks vis hun ikke svarer tlf eller noe om henne. Men aldri får å bare starte et samtale i tekst.

ser ofte der venninner har typen til venninnen sin på snapchat og alt og til og med nr dems.. synes er litt feil men det er jo meg.

hørte at venninnen min sin kjæreste spurte venninna hennes om snapchat når han møttet henne for første gang etter en god prat med henne. Synes det er rart jeg, hadde ikke synes det var noe nødvendig med å adde dama sin venninne etter å møte dem første gang uten at det høres litt flørtete ut? men alle har jo forskjellige grenser

Anonymkode: 5f91c...fdf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

de blir jo vel bare stående på en venneliste. Går mer på hva de skriver til hverandre. Er jo mange som bare samler venner på snapchaten.

Endret av grønnball
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke som deg.  Jeg behandler alle kjærester av venner som andre folk jeg møtes og omgås. Har vi en god tone så utveksler vi kontaktinfo etc. Å ha kontakt med folk man liker er ikke flørting, og det at noen er kjæresten til noen gjør da ikke den personen til noen du ikke kan behandle normalt? Jeg har aldri opplevd at noen tenker som deg faktisk. 

Anonymkode: 582f2...913

Skrevet

Jeg har telefonnummeret til kjærestene til vennene mine, de nære i alle fall, men kjærestene deres er jo mine venner også. Det er mye lettere å opprettholde et godt forhold til vennene dine om du er gode venner med kjærestene deres også. Nå er jeg mann da, men altså jeg er ganske sikker på at min kjæreste har nummeret til mine 4 veldig nære venner jeg henger med hele tiden i alle fall, greit om hun må få tak i meg og jeg ikke svarer eller lignende. Stoler jo både på vennene mine og kjæresten så det er helt fjernt for meg at det skulle være et problem. Ingen av oss er store på insta da, jeg har ikke snap, men har telefonnummer og chatter fra tid til annen med kjærestene til vennene mine om vi f.eks skal noe sammen eller noe sånt (har et par venner som er notorisk dårlig til å svare, så mye lettere å melde kjæresten).

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på. Jeg har kjæresten til bestevenninnen min på snap, Facebook, jeg har telefonnummeret hans, og vi har flere ganger skravlet på telefon/melding. Samtidig har jeg jo kjent han i 15 år, og han har blitt en god venn av meg han og. Men vi snakker jo aldri om ting min venninne ikke vet om, liksom. 

Kjæresten til en annen nær venninne av meg har jeg ikke på snap. Bare Facebook. Men de ble sammen i voksen alder, så jeg kjenner ikke han på den måten. 

Anonymkode: da50a...95f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...