Gå til innhold

Prøve seg på en som jobber i denne bransjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et høres kanskje innbilskt ut, han jobber i et vinmonopol. Han er en rundt 18år eldre enn meg.

Legger merke til at han alltid gir meg oppmerksomhet. Han ga en kommentar på at han husket hva jeg likte av smak på vin. Går enten alltid bort, hilser eller i det minste ser meg selv med mange i rommet. Hvis han står kassen så er det alltid noe han vil prate om. Får en liten følelse på at han liker meg. Er det bare meg, eller kan det hende han gjør det? Stole på magefølelsen min eller? Ser ut til han ble single for noen mnd siden. 

Anonymkode: 56b14...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva bransje har med saken å gjøre?

Men bortsett fra det, så er det vel bare å følge magefølelsen. 
Vil dog be deg tenke deg om dersom du ønsker et langvarig forhold, siden det er såpass med aldersforskjell mellom dere.

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hva bransje har med saken å gjøre?

Men bortsett fra det, så er det vel bare å følge magefølelsen. 
Vil dog be deg tenke deg om dersom du ønsker et langvarig forhold, siden det er såpass med aldersforskjell mellom dere.

Det er mao vanskeligere for han å ta kontakt med meg enn omvendt. Han er vel redd for å skremme meg bort. Han aner nok ikke hva jeg heter, men jeg vet hva han heter. Jeg blir 34år og liker trygge, litt eldre menn. Litt fordi de ser etter et forhold (mest sannsynlig), har en ro i livet som jeg trenger. Han holder seg utrolig bra. Bare vanskelig å ta initiativet...🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mao vanskeligere for han å ta kontakt med meg enn omvendt. Han er vel redd for å skremme meg bort. Han aner nok ikke hva jeg heter, men jeg vet hva han heter. Jeg blir 34år og liker trygge, litt eldre menn. Litt fordi de ser etter et forhold (mest sannsynlig), har en ro i livet som jeg trenger. Han holder seg utrolig bra. Bare vanskelig å ta initiativet...🙃

Du får hinte frampå neste gang du er innom der og se om han biter på.😊 Har ingenting å tape☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Et høres kanskje innbilskt ut, han jobber i et vinmonopol. Han er en rundt 18år eldre enn meg.

Legger merke til at han alltid gir meg oppmerksomhet. Han ga en kommentar på at han husket hva jeg likte av smak på vin. Går enten alltid bort, hilser eller i det minste ser meg selv med mange i rommet. Hvis han står kassen så er det alltid noe han vil prate om. Får en liten følelse på at han liker meg. Er det bare meg, eller kan det hende han gjør det? Stole på magefølelsen min eller? Ser ut til han ble single for noen mnd siden. 

Alkohol er jo kreftfremkallende. Mange kvinner i Norge får brystkreft på grunn av mye alkohol inntak over tid. Se selv kreftforening sine sider.  Så det betyr at han jobber i en bransje som er i etisk gråsone som tobakk. 

Men hvis du ikke har noe i mot så vil han nok sette pris på at ei 18 år yngre kvinner finner ham attraktivt. 

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Du får hinte frampå neste gang du er innom der og se om han biter på.😊 Har ingenting å tape☺️

Ja men jeg er så klumsete på slikt😂 Ei gang han pratet til meg klarte jeg å misforstå hva han sa til meg. Så jeg svarte på noe helt annet og alt ble litt rart, tenkte på det når jeg kom ut. Typisk meg når jeg ser en fin mann. Tips til hva jeg skal si uten å bli åpenlyst betatt? Liker nok best at menn tar initiativet. ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du ikke ønsker barn så er det vel ikke noen problemer?

Anonymkode: f2717...fa0

AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (3 minutter siden):

Alkohol er jo kreftfremkallende. Mange kvinner i Norge får brystkreft på grunn av mye alkohol inntak over tid. Se selv kreftforening sine sider.  Så det betyr at han jobber i en bransje som er i etisk gråsone som tobakk. 

Men hvis du ikke har noe i mot så vil han nok sette pris på at ei 18 år yngre kvinner finner ham attraktivt. 

Jada, joda. 😏 Liker å kose meg da, men kun når barna er i seng eller aller helst borte. Er ingen stordrikker overhodet. Kanskje det er derfor jeg liker han, fordi jeg liker å nyte rolige kvelder. Er nokså mye eldre oppi hodet kontra menn på min alder, de blir for barnslige og skal kun drikke seg fulle. Fester nesten aldri, liker kvalitetstid bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du ikke ønsker barn så er det vel ikke noen problemer?

Anonymkode: f2717...fa0

Nei, jeg er ferdig. Har to barn. 14 og 7. 

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (9 timer siden):

Jeg får prøve😉 ser det ut til at han liker meg da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jada, joda. 😏 Liker å kose meg da, men kun når barna er i seng eller aller helst borte. Er ingen stordrikker overhodet. Kanskje det er derfor jeg liker han, fordi jeg liker å nyte rolige kvelder. Er nokså mye eldre oppi hodet kontra menn på min alder, de blir for barnslige og skal kun drikke seg fulle. Fester nesten aldri, liker kvalitetstid bedre. 

Tøv at alle menn på 34 er opptatt av fyll og fest. Mange er i den alderen i full sving med karriere og familietilværelse som småbarnsfedre.  Likedan er det flust av menn tidlig i femtiårene som flyr på byen og lever «barnslig».   De som flyr på byen og er barnslige ved 34, er likedan ved 52.

Anonymkode: dec25...4b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får prøve😉 ser det ut til at han liker meg da? 

Ja, vil påstå det. Er bare en måte å finne det ut på.😅 Dessuten må du huske at det er ikke verdens undergang om du tar feil og blir avvist. Life goes on😉

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (20 minutter siden):

Ja, vil påstå det. Er bare en måte å finne det ut på.😅 Dessuten må du huske at det er ikke verdens undergang om du tar feil og blir avvist. Life goes on😉

Ja siden han alltid kommer bort, ser meg, smiler. Eller kommer med en kommentar. Han ville kanskje ikke gjort det om han ikke var singel. 

Jeg sa til han ei gang at jeg likte litt søt vin, det husket han. Han kommenterte at "den er jo litt søt" med et smil. En liten flørt kanskje? 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja siden han alltid kommer bort, ser meg, smiler. Eller kommer med en kommentar. Han ville kanskje ikke gjort det om han ikke var singel. 

Jeg sa til han ei gang at jeg likte litt søt vin, det husket han. Han kommenterte at "den er jo litt søt" med et smil. En liten flørt kanskje? 😄

Kanskje.😊 Er jo umulig å si noe for sikkert når man ikke har observert det selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...