Gå til innhold

Samboer liker bilder av andre kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I starten av forholdet vårt hadde vi en samtale om at jeg syns det var helt uaktuelt at han likte lettkledde bilder av damer, modeller og folk han ikke kjente på Facebook. Han var enig og sluttet med dette. Nå i det siste så jeg at han har begynt å følge mange kvinnelige musikere (han er gitarist selv) som legger ut lettkledde bilder i undertøy som han liker. I praksis akkurat samme bilder som før, bare at nå er det med en gitar på bildet.. Dette er typisk «rocke» damer som legger ut bilder i undertøy med gitar.
Overreagerer jeg? Blir egentlig mest lei meg for at han ikke skjønner at jeg syns dette er ugrei og respektløs oppførsel..

Anonymkode: 68006...f9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er heller ikke norske artister som han har noe med å gjøre i det daglige, men typiske amerikanske «rockebabes» som er mer kjent for kroppen enn utseende. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er respektløs. Sånn var min eks også. Ta det opp med han, si at det ikke er greit. 

Anonymkode: 0be16...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Kom an.. det er bilder av kvinner som han ikke kommer til å ha noe med å gjøre. Gi han noe slack da.

Han er mann (gutt) - de vokser opp litt treigere enn oss damer uansett.

Anonymkode: 22aae...02c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker han også deres bilder? Altså gir ‘likes’? 

Anonymkode: 55023...6f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker han også deres bilder? Altså gir ‘likes’? 

Han følger de og er med i sånne «fan Clubs» grupper hvor det blir lagt ut bilder av de og liker det. Ofte hvis det blir lagt ut et innlegg med 10 bilder går han inn på hvert bilde og liker selve bildet også, ikke bare innlegget

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet? 
Om jeg hadde ‘nektet’ mannen min å trykke like på noen bilder, så tror jeg han hadde sett dumt på meg..

Jeg gjør jo det selv… Har kjøpt billetter til Jeff Beck, kun fordi jeg vil se Johnny Depp live liksom. Skal han nekte meg det?! Nei, tror ikke det du…. 

Anonymkode: b0e84...018

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Konteksten her er at han mens vi var sammen i starten la til ca 100 damer han syns var pene og likte alt de la ut, helt fremmede vanlige damer i Norge som han syns var pene så akkurat det med å søke opp folk og like bilder er litt sånn sårt tema. 

Eksmannen min gjorde ikke sånt og han kunne fint følge kvinnelige artister og kjendiser uten at jeg brydde meg, men er er det dårlige erfaringer med samboer  som gir meg en sånn ekkel følelse 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønnet meg ikke på sånne menn. Herrejesus hvor flau jeg hadde vært om kåtskapen min ble kringkastet til samboer, hele slekta, venner og resten av verden.

Hilsen mann 32.

Anonymkode: 6cd85...123

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Han følger de og er med i sånne «fan Clubs» grupper hvor det blir lagt ut bilder av de og liker det. Ofte hvis det blir lagt ut et innlegg med 10 bilder går han inn på hvert bilde og liker selve bildet også, ikke bare innlegget

Da blir det med en gang langt verre. Ok, om han følger noen lettkledde damer, men at han trykker ‘liker’, så ønsker han å vise til dama at han liker bildet. Dette er så respektløst overfor deg. 
Har han angitt på sin profil at han er i forhold med deg?

Skjønner deg godt. Ville vært usikker på han her, som ikke har respekt for deg. Hva foretar han seg ellers som du ikke ser..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Konteksten her er at han mens vi var sammen i starten la til ca 100 damer han syns var pene og likte alt de la ut, helt fremmede vanlige damer i Norge som han syns var pene så akkurat det med å søke opp folk og like bilder er litt sånn sårt tema. 

Eksmannen min gjorde ikke sånt og han kunne fint følge kvinnelige artister og kjendiser uten at jeg brydde meg, men er er det dårlige erfaringer med samboer  som gir meg en sånn ekkel følelse 

Så han har gitt deg grunn til ikke å stole på han? 

Anonymkode: 387ca...972

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skjønnet meg ikke på sånne menn. Herrejesus hvor flau jeg hadde vært om kåtskapen min ble kringkastet til samboer, hele slekta, venner og resten av verden.

Hilsen mann 32.

Anonymkode: 6cd85...123

Dette.

Ser også for meg hvis jeg som kvinne skulle gjort det samme, uansett om jeg hadde vært singel er det flaut. Vet familien min garantert hadde kritisert det.

Anonymkode: 326e8...931

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt problemet? 
Om jeg hadde ‘nektet’ mannen min å trykke like på noen bilder, så tror jeg han hadde sett dumt på meg..

Jeg gjør jo det selv… Har kjøpt billetter til Jeff Beck, kun fordi jeg vil se Johnny Depp live liksom. Skal han nekte meg det?! Nei, tror ikke det du…. 

Anonymkode: b0e84...018

Dette!

Jeg ser heller ikke problemet. Selv om dere er sammen, så har han jo øyne i hodet. Jeg glor litt ekstra på deilige menn når jeg scroller på insta jeg også, uten at det betyr at jeg har tenkt å være utro eller ikke er fornøyd med samboer. De er deilige å se på, og det er det. Han er kanskje litt gammeldags som fortsatt deler ut likes i hytt og gevær, og jeg syns heller ikke at det er spesielt klasse over eller gjennomtenkt å «kringkaste kåtheten sin» for hele verden, som en over her skrev, men gi han litt slack da. Har du snakket med han om at dette får deg til å føle deg usikker? Har han gjort noe for at du ikke skal stole på han? 

Anonymkode: 664f3...93a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I starten av forholdet vårt hadde vi en samtale om at jeg syns det var helt uaktuelt at han likte lettkledde bilder av damer, modeller og folk han ikke kjente på Facebook. Han var enig og sluttet med dette. Nå i det siste så jeg at han har begynt å følge mange kvinnelige musikere (han er gitarist selv) som legger ut lettkledde bilder i undertøy som han liker. I praksis akkurat samme bilder som før, bare at nå er det med en gitar på bildet.. Dette er typisk «rocke» damer som legger ut bilder i undertøy med gitar.
Overreagerer jeg? Blir egentlig mest lei meg for at han ikke skjønner at jeg syns dette er ugrei og respektløs oppførsel..

dette er vel ikke noe og bry seg om. ja du overreager veldig

Anonymkode: 47585...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...