AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hei, jeg er gravid i uke 27 og begynner å få vondt i ryggen. Samboeren min sliter med prolaps og har lit sympati for min smerte. Jeg er ellers helt frisk og liker også å finne på en del ting, så jeg med på det meste. Det er jo selvfølgelig begrensninger, men jeg spør alltid ansatte ved aktiviteter hvilke regler/grenser de har. Dette liker ikke samboeren min, og mener det er unødvendig å gjøre så mye. F.eks badeland, klatring (barnenivå), båttur osv Jeg fikk nylig smerter som følge av at bekkkenet begynner å løsne og nå er han sur fordi jeg gjør for mye greier. Ting er også tyngre enn før men får lite sympati. Har noen samme erfaring? Er det greit? Anonymkode: 0fb3b...01f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Jeg mener «Lite» støtte Anonymkode: 0fb3b...01f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Du skal ha sympati for at du velger aktiviteter som ikke er til det beste for bekkenet ditt?? Jeg håper du tuller!! Graviditet er ingen sykdom, det er ikke behov for sympati fordi man er gravid Anonymkode: 8b6d5...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå