Gå til innhold

Diane von Furstenberg kjoler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaring med disse? Og har noen benyttet seg av DVF sin egen nettside? :) Har sett tidenes nydeligste kjole, men med alt av mva, toll, frakt, osv, blir det over 6000 kr. Nokså kjipt om man bestiller feil størrelse eller om kjolen ikke sitter pent på 

Anonymkode: 188ed...29f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zalando fører også DvF

Anonymkode: 96174...c42

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en i ull og kasjmir og en i silke. Fornøyd med passform og kvalitet. Betalte for øvrig ikke fullpris for noen av dem, men vil si at det er verdt det om du har falt skikkelig for kjolen og den er tidløs med stor gjenbruksverdi. Jeg ville ikke betalt uforholdsmessig mye for en "showstopper" eller noe som føles litt vilt til meg å være, men punger gjerne ut for plagg jeg kan bruke igjen og igjen.

Hvis du må returnere kjolen, får du tilbake momsen forresten.

Og søk på den i Google, kanskje du finner andre butikker som fører den så du får se hvordan den sitter på forskjellige modeller? Jeg fant den ene jeg kjøpte på en DVF haul-video på YouTube, og det var veldig hjelpsomt.

Anonymkode: 7c7f7...45d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Zalando fører også DvF

Joda, men der er utvalget betydelig mindre og virker nesten som et restlager

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har en i ull og kasjmir og en i silke. Fornøyd med passform og kvalitet. Betalte for øvrig ikke fullpris for noen av dem, men vil si at det er verdt det om du har falt skikkelig for kjolen og den er tidløs med stor gjenbruksverdi. Jeg ville ikke betalt uforholdsmessig mye for en "showstopper" eller noe som føles litt vilt til meg å være, men punger gjerne ut for plagg jeg kan bruke igjen og igjen.

Hvis du må returnere kjolen, får du tilbake momsen forresten.

Og søk på den i Google, kanskje du finner andre butikker som fører den så du får se hvordan den sitter på forskjellige modeller? Jeg fant den ene jeg kjøpte på en DVF haul-video på YouTube, og det var veldig hjelpsomt.

Anonymkode: 7c7f7...45d

Jeg falt skikkelig for kjolen og dersom den er i så god kvalitet som alle sier så varer den nok lenge også :) Virker som en perfekt kjole for familieselskaper, jobb, pent til hverdags, ferieturer, osv. 

Jeg fant ingen andre butikker (altså norske) som fører den, men har sett en del på hvordan den sitter. Det er ikke lett når butikkene oppgir at modeller som ser omtrent dønn like ut kroppsmessig varierer mellom 3-4 størrelser. Mulig at jeg kjøpte den litt for stor, men får eventuelt punge ut med enda litt til for å få sydd den inn eller bare muntert akseptere at kroppen min sikkert ikke er 100% lik når jeg har gått gjennom et par fødsler 

Anonymkode: 188ed...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, men der er utvalget betydelig mindre og virker nesten som et restlager

Men da får du i hvertfall prøvd ut hvordan størrelsene er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...