Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig gått til innkjøp av en Baby Brezza men skjønte i etterkant at den ikke er anbefalt fordi den ikke varmer vannet opp til 70 grader. Så leser jeg at Tomme Tippee maskinen gjør nettopp dette. Noen med erfaringer? 

Vil virkelig gjøre tiden med flaskebarn så enkel som mulig, spesielt på natten... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har perfect prep maskinen, og den skal hvertfall være tryggere enn brezza. Det kommer først en «hot shot» med vann som holder 70 grader, så må du enten «svirle» eller riste flaksen slik at pulveret løser seg opp i det varme vannet. Deretter er resten romtemperert vann. Veldig enkelt 😊 

På natten gjør jeg klar flasker med pulver i, sånn at det bare er å trykke på knappen når baby er sulten. Kan gjøre dette på dagtid også såklart, vet mange har klar i slik doseringsboks.

Anonymkode: d7b2a...47d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har perfect prep maskinen, og den skal hvertfall være tryggere enn brezza. Det kommer først en «hot shot» med vann som holder 70 grader, så må du enten «svirle» eller riste flaksen slik at pulveret løser seg opp i det varme vannet. Deretter er resten romtemperert vann. Veldig enkelt 😊 

På natten gjør jeg klar flasker med pulver i, sånn at det bare er å trykke på knappen når baby er sulten. Kan gjøre dette på dagtid også såklart, vet mange har klar i slik doseringsboks.

Anonymkode: d7b2a...47d

Så bra du er fornøyd! Mulig vi også må skaffe oss denne da. Hva slags doseringsboks er der du mener? Har du link? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi er kjempefornøyd med perfect prep maskinen😊  klargjør flasken på no-time.

Vi gjør det samme som hun over, setter klar flasker med pulver i. Og så bare trykker Vi på knappen når baby vil ha flaske👌

Baby brezza er ikke anbefalt da den ikke varmer opp til høy nok temperatur til å drepe eventuelle farlige bakterier i mme-pulveret

Anonymkode: 9f7a9...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...