Gå til innhold

Han vil ikke komme inni meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten vil ikke komme inni meg lengre. 

Sier han er redd for at jeg blir gravid og at p-pillene ikke er trygge. 

Syns det er ordentlig kjipt. Det er noe av det jeg syns er deiligst med sex. 

Vi har kanskje sex 1 gang i mnd nå. Har 2 barn som tar mye tid. 

Jeg som er den som er mest kåt, ender ofte opp mye alene. 

Når jeg først har sex med kjæresten da, vil jeg jo at det skal være veldig deilig. 

Han vet at det at han kommer inni meg er noe jeg elsker. Derfor syns jeg det er sårt. 

Forstår han. Han ønsker ikke ett barn til, det gjør jeg, dog ikke nå. Men vil jo fortsatt at sexen skal være deilig for oss begge. Nå har jeg bare mista lysten, og kjenner det blir en negativ greie som skaper avstand. 

Vi hadde sex 2 ganger per dag tidligere, da kom han også ofte inni meg. 

Kondom har vi også forsøkt, men det funker litt dårlig. Etter å ha født 2 barn er jeg ganske lite følsom der nede. Så det kjennes nesten ikke og blir bare merkelig/ubehagelig. 

Fader ass.. Syns det er vanskelig. Vil bare ha sexlivet tilbake. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får han sterilisere seg da, om han mener det holder med 2 barn og du gjerne vil ha flere så skjønner jeg godt at han unngår å sprute i deg.

• Liker 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han får kutte strengen da

Anonymkode: 899cb...80b

• Liker 6
Skrevet
Mt3 skrev (1 minutt siden):

Da får han sterilisere seg da, om han mener det holder med 2 barn og du gjerne vil ha flere så skjønner jeg godt at han unngår å sprute i deg.

Vel, er han selv som har sagt han ikke ønsker å sterilisere seg. Da han kanskje endrer mening om flere barn senere. 

Skrevet
Mt3 skrev (8 minutter siden):

Så hvis ekteskapet feiler får han aldri flere barn med en annen dame? Det var da drastisk.

• Liker 6
Skrevet
Mwfa skrev (6 minutter siden):

Vel, er han selv som har sagt han ikke ønsker å sterilisere seg. Da han kanskje endrer mening om flere barn senere. 

Han hopper av i svingen mao? Er ganske mange barn som er unnfanget på den måten....

• Liker 3
Skrevet
Topsi skrev (Akkurat nå):

Han hopper av i svingen mao? Er ganske mange barn som er unnfanget på den måten....

Nei, ikke det jeg forteller med andre ord. 

Han hopper ikke av i svingen heller. Kun starter med litt sex, deretter fortsetter med kun runking/fingring til han kommer. 

Skrevet
Mwfa skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke det jeg forteller med andre ord. 

Han hopper ikke av i svingen heller. Kun starter med litt sex, deretter fortsetter med kun runking/fingring til han kommer. 

Det virker som han bare tenker på seg selv, og ikke dine behov....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mwfa skrev (9 timer siden):

Sier han er redd for at jeg blir gravid og at p-pillene ikke er trygge. 

Hvordan ble han slik? Har du blitt gravid på pillen de andre gangene? Har du gitt ham inntrykk av at du kan "glemme" det?  Har dere hatt andre tillitsbrudd? 

Jeg tenker på at det ligger noe mer bak her. Har kanskje en av kompisene opplevd noe? 

Anonymkode: 14967...45e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan ble han slik? Har du blitt gravid på pillen de andre gangene? Har du gitt ham inntrykk av at du kan "glemme" det?  Har dere hatt andre tillitsbrudd? 

Jeg tenker på at det ligger noe mer bak her. Har kanskje en av kompisene opplevd noe? 

Anonymkode: 14967...45e

Jeg ble gravid på pilla med siste barnet. Dog fant vi ut til slutt at det mest sannsynlig var fordi jeg fikk omgangssyke rundt den perioden. Altså pilla fikk ikke effekten den skulle gi. 

Tror han egt bare ikke stoler på pilla, noe jeg forstår. Mange rundt meg har blitt gravide på pilla. Men, tror jo det oftest er pga brukerfeil jeg da. 

Han vet jeg tar pilla til fast tid hver eneste kveld. Avbryter eller tar pause fra det jeg gjør for å ta den når jeg får varsel på tlf. 

Tror ikke at noen av kompisene har opplevd noe, ingen av de har barn enda. 

Så jeg vet ikke. Han bare vil ikke ha et barn til akkurat nå, tror det er eneste grunnen. 

Kommer liksom ikke inn til han når jeg tar det opp. Har ikke lyst til å ikke ha noe deilig sex eller lyst på sex pga dette, helt til han bestemmer seg for om han vil ha flere barn eller ikke. Det kan jo ta flere år. Syns det er kjipt å kun bli tilfredstilt av meg selv 

• Hjerte 2
Skrevet
Mt3 skrev (På 23.6.2022 den 21.43):

Jeg har gjort det og elsker å sprute i fitta

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres dritkjedelig ut. Du får be ham sterilisere seg, eller skal dere leve uten et ordentlig sexliv resten av livet?

Anonymkode: 45d04...a5b

Skrevet

Kanskje han kan fryse ned sæd til senere før han steriliserer seg?

Usikker på hvor tilgjengelig det tilbudet er og hvor mye det vil koste..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, kan du ikke bare få satt inn en p-stav? Hvis du tåler p-piller greit, er det nesten garantert at du vil tåle p-stav godt uten store bivirkninger! Den har minst hormoner av all er hormonelle prevensjonsmidlene, og dessuten kan du ta den ut når som helst og bli raskt gravid. Jeg ble gravid første måneden uten stav. Og mistet all mensen alle årene jeg hadde den forresten, seks år! 

Anonymkode: 40f62...954

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spiral? 

Anonymkode: 13cc0...45c

• Liker 3
Skrevet

Bare en tanke rundt dette med sterilisering. Det er ikke akkurat gratis å gjøre det, for mange av oss er den prisen i overkant stiv (passelig å bruke det beskrivende ordet stiv her gitt). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og skjønner problemet ditt. Men jeg skjønner også ham veldig godt her. Prevensjon kan feile. Slik det er, er det vi damer som har all makt når det gjelder hva som skjer ved en graviditet. Hvis han er noenlunde oppegående, er det jo ikke et ukjent fenomen med gærne damer som "glemmer" pilla eller gjør andre idiotiske ting fordi de selv vil ha barn/flere barn. 

Ser flere her sier han skal sterilisere seg....hvorfor kan ikke du selv gjøre det, da? 

Anonymkode: f4f9e...fa0

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er dame og skjønner problemet ditt. Men jeg skjønner også ham veldig godt her. Prevensjon kan feile. Slik det er, er det vi damer som har all makt når det gjelder hva som skjer ved en graviditet. Hvis han er noenlunde oppegående, er det jo ikke et ukjent fenomen med gærne damer som "glemmer" pilla eller gjør andre idiotiske ting fordi de selv vil ha barn/flere barn. 

Ser flere her sier han skal sterilisere seg....hvorfor kan ikke du selv gjøre det, da? 

Anonymkode: f4f9e...fa0

Trenger ikke skrive "glemme" jeg var veldig flink på å glemme de uten klammer på siden av ordet glemmer. Håper jeg aldri får en livsfarlig sykdom og MÅ huske tabletter hver dag for ikke å dø, jeg kommer garantert til å dø da. Har prøvd alle huske metoder jeg har kommet på. Flink i en periode også ble drt borte igjen. 

Men jeg tålte de ikke, ble helt kokko av å-piller.  Jeg ble helt fjærn. Så kutta de ut, har klart meg siden jeg var 20 uten noe. En ble til ved viten om stor risiko ikke planlagt, men ok om det skjer. Andre var på vei 3 mnd før vi hadde tenkt å begynne å prøve.

Anonymkode: 33627...058

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mwfa skrev (På 23.6.2022 den 21.38):

Vi hadde sex 2 ganger per dag tidligere, da kom han også ofte inni meg. 

Hvordan dere har 2 barn, og fortsatt hadde sex 2 ganger per dag forstår ikke jeg, ASS.. 😂

Anonymkode: 51a66...2f4

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, M1979 said:

Bare en tanke rundt dette med sterilisering. Det er ikke akkurat gratis å gjøre det, for mange av oss er den prisen i overkant stiv (passelig å bruke det beskrivende ordet stiv her gitt). 

Det er en egenandel på 1268 kroner. 

Hva koster p-piller ila ett år? 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...