Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en person går fra å si jeg elsker deg daglig, til å si jeg ønsker aldri å snakke med deg igjen fra en dag til en annen. Tyder det ikke på at følelsene aldri var ekte ? 

Anonymkode: 28db9...043

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tyder på at du skal pakke sammen dritten din, si pent takk for deg, og løpe i motsatt retning så fort at de ringer og tilbyr deg en plass på løpelandslaget  

Anonymkode: 39c36...a8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er merkelige. 
Noen sier alt mulig for å holde på en inntil de bestemmer seg for å være seriøse eller ei. 
Jeg gikk melding fra en fra Facebook dating i forgårs. 
Han ble så forelsket når han så bildene mine at han kunne ikke slutte å skrive meldinger. 
Jeg var så vakker at det var ikke måte på, og han håpet på at vi kunne bli nærmere kjent. 
Han beklaget at han ikke var like pen som  meg osv… Jeg greide ikke å ta dette alvorlig 

I dag har han hverken lest eller svart på meldingen jeg sendte til han i går kveld😂😂😂😂 

Til TS:  Når de overøser en med «jeg elsker deg» etter kort tid og teppebomber en med elskovsmeldinger så er de desverre ikke seriøse. 
Det er sleipt og slemt gjort, og da må en bare komme seg bort. 
De tenker ikke at de sårer en 

Anonymkode: 20568...642

• Liker 2
Skrevet

Det kommer vel an på hva som har skjedd fra den ene dagen til den neste? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når en person går fra å si jeg elsker deg daglig, til å si jeg ønsker aldri å snakke med deg igjen fra en dag til en annen. Tyder det ikke på at følelsene aldri var ekte ? 

Ja,... det har jeg opplevd. Det gjør veldig vondt. Men jeg trur ei venninne var å jugde masse dritt om meg, som ikke var sant. Så kan jo alltids være en eller annen forklaring. Jeg får aldri vite årsaken 😔

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være sagt i affekt?

Anonymkode: 25a34...5fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi lever i 2022, er det en ting jeg har lært så er det at ingenting varer evig. Nyt det så lenge det varer og aldri la deg selv falle for hardt. Det var nok det han følte der og da men som kjapt gikk over

Anonymkode: b10eb...34f

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde det noe før den samtalen? 
Har du noe svin på skogen som kjæresten fant ut av? 

Anonymkode: 2d063...84b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...