AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Når en person går fra å si jeg elsker deg daglig, til å si jeg ønsker aldri å snakke med deg igjen fra en dag til en annen. Tyder det ikke på at følelsene aldri var ekte ? Anonymkode: 28db9...043 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Tyder på at du skal pakke sammen dritten din, si pent takk for deg, og løpe i motsatt retning så fort at de ringer og tilbyr deg en plass på løpelandslaget Anonymkode: 39c36...a8d 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Folk er merkelige. Noen sier alt mulig for å holde på en inntil de bestemmer seg for å være seriøse eller ei. Jeg gikk melding fra en fra Facebook dating i forgårs. Han ble så forelsket når han så bildene mine at han kunne ikke slutte å skrive meldinger. Jeg var så vakker at det var ikke måte på, og han håpet på at vi kunne bli nærmere kjent. Han beklaget at han ikke var like pen som meg osv… Jeg greide ikke å ta dette alvorlig I dag har han hverken lest eller svart på meldingen jeg sendte til han i går kveld😂😂😂😂 Til TS: Når de overøser en med «jeg elsker deg» etter kort tid og teppebomber en med elskovsmeldinger så er de desverre ikke seriøse. Det er sleipt og slemt gjort, og da må en bare komme seg bort. De tenker ikke at de sårer en Anonymkode: 20568...642 2
Hippogriff Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Det kommer vel an på hva som har skjedd fra den ene dagen til den neste? 1
møø Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når en person går fra å si jeg elsker deg daglig, til å si jeg ønsker aldri å snakke med deg igjen fra en dag til en annen. Tyder det ikke på at følelsene aldri var ekte ? Anonymkode: 28db9...043 Ja,... det har jeg opplevd. Det gjør veldig vondt. Men jeg trur ei venninne var å jugde masse dritt om meg, som ikke var sant. Så kan jo alltids være en eller annen forklaring. Jeg får aldri vite årsaken 😔
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Kan det være sagt i affekt? Anonymkode: 25a34...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når en person går fra å si jeg elsker deg daglig, til å si jeg ønsker aldri å snakke med deg igjen fra en dag til en annen. Tyder det ikke på at følelsene aldri var ekte ? Anonymkode: 28db9...043 Vi lever i 2022, er det en ting jeg har lært så er det at ingenting varer evig. Nyt det så lenge det varer og aldri la deg selv falle for hardt. Det var nok det han følte der og da men som kjapt gikk over Anonymkode: b10eb...34f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Skjedde det noe før den samtalen? Har du noe svin på skogen som kjæresten fant ut av? Anonymkode: 2d063...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå