Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble ansatt som ringevikar men har sagt opp, og hadde første dag på jobb 16. mai og hadde siste vakt i dag. Lønnen går fra 15. til 15. og blir utbetalt siste dag i måneden. Vil jeg få all lønn utbetalt nå i slutten av juni siden arbeidsforholdet er opphørt? 🤔 Butikksjefen visste ikke og er utenlandsk kjede så vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. En annen ting som bekymrer meg litt er at ca 10 minutter etter siste vakt ble jeg fjernet som ansatt fra alle appene, så får ikke gått inn lengre for å se timene jeg har jobbet 😅

Anonymkode: 915a9...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du blir fjernet fra alle systemer straks du slutter er helt vanlig og normalt.

Anonymkode: de0d2...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Umulig for oss å svare på. De som kjører lønnen har sikkert satt en dato for når de siste timene må være registrert for at de skal komme med på lønnskjøringen. 

Anonymkode: 3bac6...991

Skrevet

Umulig å svare på. Jeg tipper at du vil få to utbetalinger, den ene med lønn fra 15/5 til 15/6, og den andre med lønn fra 15/6 til din siste dag.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du jobbet hos oss hadde du fått lønn etter normal periode denne mnd, og de siste timene + sluttoppgjør neste lønnskjøring.

sluttoppgjør (opptjente feriepenger/reiseregninger etc) forutsetter at du har levert tilbake nøkler/telefon/pc, og ikke har noe annet uoppgjort med oss som arbeidsgiver.

men dette er det veldig forskjellig praksis på rundt omkring, så hvordan det er hos dere er det kun deres regnskapsavdeling som kan svare på.

Anonymkode: d3d18...cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...