AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Jeg ser på jenter i barneskolealder som går sammen to og to, eller flere sammen. Tenk så gøy de har det, og så mye de får oppleve sammen. De får utvikle selvtillit, vennskapelige relasjoner, sosial kompetanse, og utvikle seg selv. Vet mange av de og holder på med idrett sammen og. Jeg er fra ett lite sted, og hadde noen få venner. Vi møttes ikke så ofte, bodde langt fra hverandre. Hadde ikke noe idrett å holde på med siden stedet var lite. Jeg flyttet da jeg ble eldre, men har alltid hatt vanskelig for å få meg venner. Er litt usikker på meg selv, og føler ofte jeg blir litt utenfor. Har likevel prøvd å få meg venner gjennom bli kjent-apper osv. Nå er jeg over 30 år, og har nesten ikke venner. Har vanskelig for å få folk til å like meg. Jeg skulle så ønske jeg hadde noen som likte meg for den jeg er. Skulle ønske jeg kunne oppleve det de som går på barneskolen f.eks har foran seg. Føler jeg har gått glipp av så mye pga stedet jeg er fra, og at jeg er som jeg er.. Anonymkode: f5a7b...e26 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 20.56): Nå er jeg over 30 år, og har nesten ikke venner. Har vanskelig for å få folk til å like meg. Vet du noe om hvorfor? Hvordan oppfører folk seg mot deg på jobb eller på andre sosiale arenaer som treningssenteret/foreningen/klubben/fritidsaktiviteten/menigheten eller hva nå enn du driver med på fritiden? Klarer du å få til samtaler med folk på disse sosiale arenaene, eller trekker du deg inn i skallet ditt klarer ikke å snakke med folk? Anonymkode: 3e0d5...47b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Kjenner meg igjen i det du skriver. Når jeg først får god kontakt med noen som er lik meg, er det gjerne de som har en haug med venner fra før (mye mer utadvendte riktignok), og derfor er veldig opptatt, slik at man kanskje møtes 1 gang i året. Samtidig har jeg fått høre at folk har vært glad for å bli bedre kjent med meg, men hva hjelper det når man aldri treffes... Anonymkode: 3ca6a...380 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå