Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Min nåværende kjæreste hadde et tidligere forhold som varte i 3 år. Han vil ikke ha henne tilbake, men han sier at det kommer til "å stikke litt i hjertet" /føles rart hvis ho får seg en ny type. Er dette normalt? Jeg synes bare det er hyggelig at mine ekser får seg ny kjæreste, og jeg kjenner ikke noen form for stikk i hjertet av den grunn. Betyr dette at han ikke er ferdig med henne? Tror heller ikke at han liker tanken på at ho ligger rundt med gutter.. Noen tips?
Cuba Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Huff.. nei, det kan ikke være morsomt.. kommer sikkert litt an på hvordan det ble slutt mellom dem og.. vet du noe om det? Spør om han fortsatt har følelser for ho, og om han har det kanskje dere kan ta en pause? Kanskje han innser at du er bedre for han og vil ha deg og ingen andre.. jeg vet jo ikke hvordan det ligger an.. men det var noe sånt jeg tenkte i førsten..
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Huff.. nei, det kan ikke være morsomt.. kommer sikkert litt an på hvordan det ble slutt mellom dem og.. vet du noe om det? Spør om han fortsatt har følelser for ho, og om han har det kanskje dere kan ta en pause? Kanskje han innser at du er bedre for han og vil ha deg og ingen andre.. jeg vet jo ikke hvordan det ligger an.. men det var noe sånt jeg tenkte i førsten.. ← Det var han som gjorde det slutt, det funka ikke lenger og han var lei. Han vil ikke ha ho tilbake men om han har følelser eller ikke vet jeg ikke.. Kan jo virke sånn siden tanken på at ho ligger rundt gjør han irritert og at det kommer til å bli litt rart for han når ho får ny type..
Cuba Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 hm.. nei, det er kanskje ikke så uvanlig.. i allefall når de har vært sammen så lenge.. Men jeg tror det har mer med at han er vant med at de er sammen, så kanskje han ser på det litt som hun er utro når hun gjør det.. Tror det går over fort jeg.. bor dem i samme by og har kontakt eller? siden han vet at hun ligger med gutter og sånt..?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Jeg tror jeg ville begynt å lure litt dersom kjæresten min sa noe sånt... Men samtidig tror jeg at jeg selv fint kunne følt et lite stikk hvis det skjedde med meg; altså hvis en eks gjennom lang tid fikk ny dame... Men jeg er sær og vanskelig, jeg mener jeg kan mene ting/føle ting/gjøre ting partneren ikke kan også da, er en liten skjedeling der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå