Engel Skrevet 3. juli 2022 #181 Del Skrevet 3. juli 2022 Jeg regner med at de som har skjult alderen sin som jeg får opp likevel er innenfor aldersspennet jeg søker, forutsatt at de har oppgitt riktig alder når de har lags profilen, har vært borti folk som har lyvd der også. jeg sveiper de til venstre uansett fordi jeg ikke liker folk som ikke kan stå for den de er. Om du er 45 og ser ut som du er 35 så bra for deg, men hvorfor ikke stå for det faktum at du faktisk er 45 år? Det er naturlig at man tenker at det er fordi denne mannen da har satt sin grense lavt, og ønsker å få napp hos yngre jenter enn han ville fått napp hos ved å oppgi alderen sin. Selv om de uansett må ha satt sin grense til den alderen. Så personlig tror jeg at det eneste man oppnår ved å skjule alderen sin om man ikke har løyet på selve profilen er å bli valgt bort av svært mange som ellers kunne vært interessert. men det er min teori da. Mulig unge jenter tenker annerledes, de som faktisk setter grensen 15-20 år over egen alder i alle fall. Jeg har akkurat avtalt en kaffe selv med en mann som er utenfor alderskravet mitt, men han kom jeg i kontakt med på en annen app, og han har aldri lagt skjul på alderen sin. Han ser absolutt yngre ut enn alderen tilsier (og ja, har fått ferske bilder). Gir han en sjanse som sommerflørt, det er ikke aktuelt med noe varig med en som er nesten 10 år eldre enn meg. Trenger en som er like sprek som meg når jeg blir pensjonist, ikke en 80-åring.😉 Stor aldersforskjell blir verre jo eldre man blir, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå