AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Mannen min var på jobbseminar på danskebåten. Har nå kommet over meldingsutveksling som viser at han forsøkte å overtale ei dame til å komme til hans lugar, kl. 3.30 på natta. Dette var etter en middag med mye alkohol. Jeg vet ingenting om han lyktes med "forsøket". Hva hadde du gjort og tenkt i denne situasjonen? Anonymkode: ed922...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Hadde regnet med at det skjedde noe snusk, ja. Hadde konfrontert han og spurt om det var noe han ville fortelle. Om han nektet for det så hadde det vært kort vei til å gjøre det slutt, tror jeg. Anonymkode: d5ae6...baa 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Jeg hadde ikke godtatt noe annet enn sannheten, og uansett hva mannen hadde sagt hadde jeg endt forholdet/ekteskapet, for det der kan man ikke forklare seg ut av. Hos meg hadde all tillit blitt skylt bort med det samme. Vi har barn, boliglån, billån, hund. Anonymkode: c5ac3...18c 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 For meg hadde det ikke spilt noe rolle om han klarte det eller ikke. Rett ut... Anonymkode: 6bb91...d7c 9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Det hadde vært meg likegyldig om han fikk napp eller ikke. Hadde ansett dette som langt over streken. Anonymkode: fcaf7...b90 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi har barn, boliglån, billån, hund. Og du er villig til å ofre alt pga. et tilfeldig fylleligg på danskebåten ??? Skjerp deg. Anonymkode: 22993...f09 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du er villig til å ofre alt pga. et tilfeldig fylleligg på danskebåten ??? Skjerp deg. Anonymkode: 22993...f09 Det var vel han som var villig til det, ikke ts. Anonymkode: fcaf7...b90 20 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du er villig til å ofre alt pga. et tilfeldig fylleligg på danskebåten ??? Skjerp deg. Anonymkode: 22993...f09 Vedkommende ville jo ikke ofret noe, det er det den som er utro som har ofret for det ligget. TS, jeg undres litt på om du i utgangspunktet ikke stoler helt på mannen din ettersom du kom over denne meldingsloggen? Jeg tenker du har to valg, stole på at han er en bra fyr som ikke har gjort noe galt og gå videre med livet, eller reflektere over om det er verdt å være i et forhold med en du ikke stoler på. Stoler du på mannen din tenker jeg det ikke er et problem å ta det opp og få et svar fra han. Anonymkode: 8834a...c85 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #9 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og du er villig til å ofre alt pga. et tilfeldig fylleligg på danskebåten ??? Skjerp deg. Anonymkode: 22993...f09 Ofre? Jeg?! Skjerp deg selv. Jeg velger mitt eget liv, og det vil si at jeg velger å ikke være en dørmatte. Jeg og min mann har ingen avtale om at vi kan ligge med andre. Jeg hadde tatt med meg barn og hund og reist min vei, ja. Jeg kan love at barnet har det bedre med to hus enn ett der mor hater far fordi far ligger med andre. Anonymkode: c5ac3...18c 13 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #10 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vedkommende ville jo ikke ofret noe, det er det den som er utro som har ofret for det ligget. TS, jeg undres litt på om du i utgangspunktet ikke stoler helt på mannen din ettersom du kom over denne meldingsloggen? Jeg tenker du har to valg, stole på at han er en bra fyr som ikke har gjort noe galt og gå videre med livet, eller reflektere over om det er verdt å være i et forhold med en du ikke stoler på. Stoler du på mannen din tenker jeg det ikke er et problem å ta det opp og få et svar fra han. Anonymkode: 8834a...c85 Dette var ikke pga snoking e.l., det var han som ba meg lete frem et passord. Men åpenbart hadde glemt hva annet som lå der. Så jeg har ikke hatt noen mistillit til ham. Ts Anonymkode: ed922...2f5 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #11 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det hadde vært meg likegyldig om han fikk napp eller ikke. Hadde ansett dette som langt over streken. Anonymkode: fcaf7...b90 Det er noe med at dette er meget ubehagelig uansett. For enten har han vært utro. Eller så har han ikke det - men da er det ikke takket være ham, men at han ikke fikk det til. Og i sistnevnte tilfelle tenker jeg at det bare er et spørsmål om tid før han vil prøve seg igjen, ved første og beste anledning sannsynligvis. Ts Anonymkode: ed922...2f5 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #12 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ofre? Jeg?! Skjerp deg selv. Jeg velger mitt eget liv, og det vil si at jeg velger å ikke være en dørmatte. Jeg og min mann har ingen avtale om at vi kan ligge med andre. Jeg hadde tatt med meg barn og hund og reist min vei, ja. Jeg kan love at barnet har det bedre med to hus enn ett der mor hater far fordi far ligger med andre. Anonymkode: c5ac3...18c Nei, det er så enkelt i dag.... bare å stikke. Det går an å jobbe seg ut av vanskeligheter. Det er forskjell på en engangsepisode i fylla, og å "ligge med andre". Har du aldri gjort dumme ting i fylla ? Det har i allefall jeg. Anonymkode: 22993...f09 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #13 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er noe med at dette er meget ubehagelig uansett. For enten har han vært utro. Eller så har han ikke det - men da er det ikke takket være ham, men at han ikke fikk det til. Og i sistnevnte tilfelle tenker jeg at det bare er et spørsmål om tid før han vil prøve seg igjen, ved første og beste anledning sannsynligvis. Ts Anonymkode: ed922...2f5 Ja, jeg er helt enig. Det er ikke formildende at han ikke lykkes i forsøket. Anonymkode: fcaf7...b90 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #14 Skrevet 23. juni 2022 La det gå hvis dere har det fint sammen ellers. Er det så farlig? Unner du han ikke litt spenning og begjær? Anonymkode: 2110b...6cc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #15 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette var ikke pga snoking e.l., det var han som ba meg lete frem et passord. Men åpenbart hadde glemt hva annet som lå der. Så jeg har ikke hatt noen mistillit til ham. Ts Anonymkode: ed922...2f5 Hva annet som lå der? Altså snoking. Et forhold med så lite tillit er uansett ikke liv laga, best for dere begge å finne en annen. Anonymkode: d92ef...d22 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #16 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei, det er så enkelt i dag.... bare å stikke. Det går an å jobbe seg ut av vanskeligheter. Det er forskjell på en engangsepisode i fylla, og å "ligge med andre". Har du aldri gjort dumme ting i fylla ? Det har i allefall jeg. Anonymkode: 22993...f09 noe sier meg at du bare er her for å fyre litt under 😄 jeg har aldri gjort noe i fylla mot min mann for å skade hans tillit til meg, og det har vært helt uproblematisk for meg i mine 10 år sammen med han. Hvilke andre dumme ting jeg har eller ikke har gjort hører vel ikke hjemme i denne tråden Anonymkode: c5ac3...18c 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #17 Skrevet 23. juni 2022 56 minutter siden, AnonymBruker said: La det gå hvis dere har det fint sammen ellers. Er det så farlig? Unner du han ikke litt spenning og begjær? Anonymkode: 2110b...6cc Og ellers så har du det bra? Anonymkode: 9333f...deb 4 1
Rosa Dartle Skrevet 23. juni 2022 #18 Skrevet 23. juni 2022 Huff, så utrolig kjipt og vondt 😢 Det er jo ikke som at det er du som ofrer alt, det er jo han som har gjort dette. Jeg vet ikke i hvilken situasjon du står. Det er vanskelig å gå, men min erfaring er dessverre at de som er typen til å gjøre dette en gang, også vil gjøre det igjen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #19 Skrevet 23. juni 2022 Du ringer nummeret han tekstet til og får høre sannheten fra dama der. Anonymkode: c325e...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #20 Skrevet 23. juni 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: noe sier meg at du bare er her for å fyre litt under 😄 jeg har aldri gjort noe i fylla mot min mann for å skade hans tillit til meg, og det har vært helt uproblematisk for meg i mine 10 år sammen med han. Hvilke andre dumme ting jeg har eller ikke har gjort hører vel ikke hjemme i denne tråden Anonymkode: c5ac3...18c Her er du god, ts! Kudos for et så rolig og avbalansert svar. Anonymkode: 13340...3ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå