AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hei. Jeg begynte med vondt men lett hodepine søndag, mandag våknet jeg opp at jeg hakket tenner og svettet som en gris + da intens hodepine. Tirsdag begynte halsen, og da testet jeg meg - og den var positiv. Onsdag var fremdeles halsen vond, men da ble også nesen helt tett - hodepinen var borte. I dag har jeg nesten ikke vondt i halsen, men litt vondt i hodet og føler meg tett i hele systemet. jeg synes det er litt rart at jeg ikke blir «bedre» da jeg har hørt om folk som kun er syke 2-3 dager, men jeg har nå vært syk siden søndag med stadig nye og vekslende symptomer. Føler meg helt utmattet. er det noen andre som har opplevd lignede? Og hvor lang tid kan det gå før man føler seg bedre? Jeg reiser på ferie i helgen dersom flyet ikke blir kansellert, og det frister jo ikke å sitte i en trope varme sånn som jeg er nå.. Anonymkode: 7059b...473
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Har 3 vaksiner og i tidlig 20 årene til orientering. Anonymkode: 7059b...473
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Jeg har ganske lik opplevelse som deg, faktisk. Begynte å kjenne at feberen kom snikende på lørdag. Søndag og mandag var jeg totalt sengeliggende med høy feber hele tiden. Så kom halsvondt og hoste. Har mistet smak- og luktesans, det forsvant på tirsdag. Er helt tappet for energi og orker ingen verdens ting. Det er virkelig utrolig slitsomt! Jeg er forresten kvinne i midten av 30-årene. Og du, god bedring! 🌸 Anonymkode: fded8...67e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Jeg ble syk forrige uke (litt feber, vondt i hals og litt i hode) testet positiv på mandag. Stort sett ok i dag rundt 1.5 uke etter symyomstart. Anonymkode: 9b5c5...7fe
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Ble syk en torsdag, ble gradvis verre til jeg ble skikkelig dårlig lørdagen. Ble gradvis bedre etter det, men varte opp mot to uker. Anonymkode: c8e41...c52
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Ble syk på søndag, fortsatt syk! Vet knapt noen som ble helt frisk på 2-3 dager, men veldig glad jeg rakk 3 vaksiner. Anonymkode: b4690...69c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Var syk en ukes tid. Som en mild influensa. Etter influensa pleier jeg å hangle i mange uker etterpå. Med corona var jeg raskt på beina igjen. Er uvaksinert. Anonymkode: e9c70...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 Kjente meg litt ute av form på søndag. Ble skikkelig syk på tirsdag med masse symptomer og har vært sengeliggende siden. Har noe feber. Er ikke blitt særlig bedre så langt. Anonymkode: ef012...293
Fame Skrevet 23. juni 2022 #9 Skrevet 23. juni 2022 Hatt det to ganger. Første gangen var verst for det var før vaksinene. Nå siste gangen var det bare en forkjølelse 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #10 Skrevet 23. juni 2022 Testet positivt på hjemmetest flere dager på rad for et par uker siden. Tok test fordi jeg var på en sammenkomst hvor nesten alle ble smittet. Hadde lite symptomer, og hadde aldri kommet på å teste meg om det ikke var for festen. Litt sliten i noen dager, vondt i ryggen. Og litt vag hodepine som kom og gikk. Om jeg kjente veeeldig godt etter. Har tre vaksinedoser, og tok den siste i april. Kanskje det har noe å si. Anonymkode: efd00...c28 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #11 Skrevet 23. juni 2022 Jeg hadde det som deg, første gangen jeg var smittet. Symptomer som kom og gikk over en ukes tid, men så var det overstått. Smak- og luktesans var riktignok borte noe lenger. Er uvaksinert. Anonymkode: 367ed...87e
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juni 2022 #12 Skrevet 23. juni 2022 Hatt det to ganger. Første gang hodepine en dag, så tett i ørene, men så frisk. Nr to kjente jeg så og si ingenting, kun litt grums i halsen og tett i ørene en halv dag, så frisk. Er uvasinert.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #13 Skrevet 23. juni 2022 Fikk symptomer mandag kveld, ble slapp, tett (også i ørene), fikk vondt i hodet, hals og hoste. I løpet av tirsdagen fikk jeg ryggsmerter i tillegg. Ble gradvis litt bedre i løpet av onsdagen, og i dag våknet jeg uten særlig vondt i halsen. Litt dårlig enda, men ikke noe særlig. Har også 3 doser, og er i begynnelsen av 20-årene. Mange jeg kjenner var dårlige i en uke. Synes virkelig ikke at det er rart at du fremdeles er dårlig. Anonymkode: 1284f...e5d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #14 Skrevet 24. juni 2022 Mistet smakssansen først av alt. To dager før påvist pcr test. Første dag muskelverk i kroppen, feber og frysetokter på kvelden, andre dag mye bedre, så en dag hvor jeg ble litt verre igjen og så bedre. Hanglet litt en uke med nedsatt smakssans, hodeverk og utmattelse ellers ingen symptomer. Tilbake på jobb etter 6 dager. Uvaksinert. Anonymkode: 3af42...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå