AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Jeg forstår ingenting. Mensen kom ikke til vanlig tid. En uke etter ventet mens fikk jeg blødning som jeg trodde var mens, men mildere enn normalt. Nå har det gått fjorten dager siden blødningen og jeg har vært så rar i kroppen de siste dagene. Kvalm, reagerer på lukter og svimmel. Nå fikk jeg til min store overraskelse plutselig positiv test. Forstår ingenting! Noen som har hatt blødning rundt ventet mens og likevel vært gravid? Anonymkode: 0b433...2c6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Det var nok festeblødning. Eggløsning var nok forsinket. Anonymkode: b6d80...18b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Jeg hadde dette en gang. Det endte i en MA i uke 8. som var ingen overraskelse for min del, alt føltes feil fra begynnelsen. Men det betyr jo ikke at det er noe galt om du har en blødning tidlig i svangerskapet. Jeg hadde ordnet meg en UL om et par uker til for å se hvor langt jeg var på vei og om det er liv. Lykke til Anonymkode: 3f6af...e64
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Det var nok IKKE festeblødning som noen over her nevner, festeblødning skjer ekstremt tidlig, og ikke rundt/etter IKM, det er bare til å snakke med lege/jordmor om akkurat dette om du ønsker et korrekt medisinsk svar 🙂 For å svare deg, så skjønner jeg deg veldig godt! Jeg prøvde å bli gravid, og hadde prøvd lenge. Siden jeg prøvde så tester jeg meg hver måned fra 3-4 dager før forventet mens. Den måneden jeg ble gravid og fikk positiv test, fikk jeg også en blødning rett etter forventet mens og hadde det ikke vært for at vi var prøvere og hadde testet positivt hadde jeg aldri trodd jeg var gravid, og bare tenkt at det var vanlig mensen. Denne blødningen kalles en hormonell blødning, og er veldig normalt. Hadde en lik blødning igjen 5 uker senere, så jeg kunne virkelig ha gått hele første trimester i god tro om at alt var fint og jeg ikke var gravid hvis vi ikke visste! Er nå i uke 18, og babyen har det fint i magen! Anonymkode: 8387a...baf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Jeg opplevde nesten akkurat det samme, bare at den lille blødningen kom et par dager før ventet mens. Jeg bannet og konkluderte med at også den måneden var resultatløs. Fem dager senere testet jeg positivt med han som forsøker å die samt spise kosekluten sin parallelt her i skrivende stund. Gratulerer! Verden er rar! Anonymkode: 60394...455
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var nok IKKE festeblødning som noen over her nevner, festeblødning skjer ekstremt tidlig, og ikke rundt/etter IKM, det er bare til å snakke med lege/jordmor om akkurat dette om du ønsker et korrekt medisinsk svar 🙂 For å svare deg, så skjønner jeg deg veldig godt! Jeg prøvde å bli gravid, og hadde prøvd lenge. Siden jeg prøvde så tester jeg meg hver måned fra 3-4 dager før forventet mens. Den måneden jeg ble gravid og fikk positiv test, fikk jeg også en blødning rett etter forventet mens og hadde det ikke vært for at vi var prøvere og hadde testet positivt hadde jeg aldri trodd jeg var gravid, og bare tenkt at det var vanlig mensen. Denne blødningen kalles en hormonell blødning, og er veldig normalt. Hadde en lik blødning igjen 5 uker senere, så jeg kunne virkelig ha gått hele første trimester i god tro om at alt var fint og jeg ikke var gravid hvis vi ikke visste! Er nå i uke 18, og babyen har det fint i magen! Anonymkode: 8387a...baf Takk for utfyllende svar! Ja, jeg hadde festeblødning med de to andre barna, men det var bare litt rødt på papiret. Krysser fingrene for at dette går bra til tross for blødningene.. Anonymkode: 0b433...2c6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg opplevde nesten akkurat det samme, bare at den lille blødningen kom et par dager før ventet mens. Jeg bannet og konkluderte med at også den måneden var resultatløs. Fem dager senere testet jeg positivt med han som forsøker å die samt spise kosekluten sin parallelt her i skrivende stund. Gratulerer! Verden er rar! Anonymkode: 60394...455 Tusen takk! Veldig merkelig dette. Krysser fingrene for at det går bra:) Anonymkode: 0b433...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå