AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Kan man droppe å møte i retten ang barnefordeling ? Min eks er en voldelig jævel å skal prøve å ta fra meg omsorgen for barna lell om det er han som er den voldelige . Han kommer til å ruinere meg med en rettsak, jeg føler meg helt maktesløs . Han ødelegger fremtidsutsikter med å få kjøpt meg hus da jeg vil bli sittende igjen med gjeld , samt at han har rævkjørt meg økonomisk. Anonymkode: 8f668...f7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Du kan la være å møte men da øker en muligheten for å tape saken .. Anonymkode: b5671...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan la være å møte men da øker en muligheten for å tape saken .. Anonymkode: b5671...fa1 Så jeg er saka uansett, får bare møte i retten å ta kostnaden som blir. 15000kr bare for å møte i retten å så advokat, de sa jeg måtte forvente godt opp mot 100000kr å regning. Ts Anonymkode: 8f668...f7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Rart at du ikke vill i retten når det gjelder barna. Barna er viktigere en penger får de fleste andre Anonymkode: 65351...5a7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Du har rett til gratis advokat og rettsak hvis du har lav inntekt Anonymkode: dc030...d57 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Uavhengig av hva du har i inntekt og formue kan du få fri rettshjelp i barnevernssaker for Fylkesnemnda for sosiale saker i saker for Kontrollkommisjonen for psykisk helsevern og rettssaker om utskriving fra tvungent psykisk helsevern i saker om militærnekting i saker om tvangsekteskap i saker der et voldsoffer krever erstatning fra gjerningsmannen i saker om erstatning for uberettiget straffeforfølging for å vurdere anmeldelse i forbindelse med voldtekt for å vurdere anmeldelse i sak om menneskehandel i saker om NAVs feilaktige praktisering av EUs trygdeforordning hva med å anmelde tilbake? Da får su fri rettshjelp under voldsparagrafen. Vinner du, får han aldri omsorgen for barna hvertfall.. Anonymkode: dc030...d57
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Har far blitt pålagt å bli undersøkt om han kan bli godkjent som omsorgsperson? Er volden blitt dokumentert ? Anonymkode: b917e...9e2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har far blitt pålagt å bli undersøkt om han kan bli godkjent som omsorgsperson? Er volden blitt dokumentert ? Anonymkode: b917e...9e2 Ja volden er anmeldt å venter på om saken blir henlagt eller vi skal i retten for hans vold mot meg. Å vold mot barna. Kan jeg pålegge han undersøkelse for det? Anonymkode: 8f668...f7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #9 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Rart at du ikke vill i retten når det gjelder barna. Barna er viktigere en penger får de fleste andre Anonymkode: 65351...5a7 Jeg kommer til å dra i retten men kjipt å ikke kunne kjøpe meg noe i barnas skolekrets . Ts Anonymkode: 8f668...f7d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #10 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja volden er anmeldt å venter på om saken blir henlagt eller vi skal i retten for hans vold mot meg. Å vold mot barna. Kan jeg pålegge han undersøkelse for det? Anonymkode: 8f668...f7d Jeg ville jo anta at den ene sakens utfall er avhengig av om han blir dømt for vold mot deg. Du må undersøke via advokat eller annen relevant instans om det er vanlig rettspraksis å kreve at han kan bevise at han er en omsorgsperson med normale omsorgsevner. Det ligger jo i sakens natur om han er voldelig og blir dømt for det så er han ikke å anse som Ikke godkjent til å oppfostre barn. Anonymkode: b917e...9e2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #11 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ville jo anta at den ene sakens utfall er avhengig av om han blir dømt for vold mot deg. Du må undersøke via advokat eller annen relevant instans om det er vanlig rettspraksis å kreve at han kan bevise at han er en omsorgsperson med normale omsorgsevner. Det ligger jo i sakens natur om han er voldelig og blir dømt for det så er han ikke å anse som Ikke godkjent til å oppfostre barn. Anonymkode: b917e...9e2 Sent Mail til advokaten min, det er snakk om grov vold med gjentatte ganger voldtekt av meg. Han har innrømmet alt til helsepersonell så håper det teller noe, barna var på barnehuset men de fikk ikke noe ut av de. Ts Anonymkode: 8f668...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå