Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitte og skal bestille shampo og balsam, nåken som har prøvd

redken all soft?

om den ikkje e go, har nåken andre anbefalinga til normalt hår som

vaskast daglig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bortimot forumets mest brukte shampo....har du prøvd å søke i forumet med stikkordene "All Soft"?

Skrevet

Jeg veksler mellom All Soft og Sebastian X-Tah. All Soft gir mye fuktighet til håret, men bruk balsamen med forsiktighet (ta bare bittelitt i tuppene) ellers kan håret bli for tungt. Jeg bruker bare balsamen en sjelden gang, bruker Anti Snap leave in etter vask.

X-Tah lukter litt sterkt (appelsin/vanilje-bruspulver), men er uten silikoner, gir noe fukt og volum.

Jeg har langt hår og vasker det hver dag.

Skrevet

Jeg har brukt All Soft i 4 år, og håret mitt har gjennomgått en utrolig forandring. Det er blankere, og det virker tykkere. Ikke mere pistrete hår. (Legger til at røykeslutt og graviditet også har skjedd i løpet av denne perioden.) ;)

Skrevet

Har prøvd mange merker, men vender alltid tilbake til All Soft. Bruker både shampoo, balsam og kur. Har langt, litt tørt hår.

Skrevet

Jeg har brukt All Soft, men ble ikke så fornøyd. Den var helt grei, jeg forventet meg nok mer en den kunne gi mitt hår. Nå har jeg ganske grovt hår så den passet rett og slett ikke min hårtype.

Skrevet

no har eg bestillt shampo og balsam, så håpa den funka på håret mitt.

OG at LF e kjappe i leveringa dinna gangen:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

No har eg også bestilt denne :) Har så utruleg tørt hår, og synes ingen eg til no har prøvd har greid å tilføra nok fuktigheit. Men korleis luktar denne?

Skrevet
Var fornøyd med All Soft jeg.

Korleis lukta den?

Skrevet

Godt! :)

Tror det er noe Avocado-ekstrakt eller noe i den,

men kan ikke si at det luktet Avocado!? :smile:

Skrevet

All Soft lukter mildt og litt søtt. Hvis du har veldig tørt hår kan jeg anbefale All Soft - Soft Ends som er en utrolig bra leave-in.

Skrevet

Den lukter lite, nøyaktig hva den lukter har jeg aldri tenkt over.

Skrevet (endret)

Jeg bruker Heavy Cream`en fra All Softserien. Den lukter litt kokos...men nå vet jeg ikke om resten av produktene i serien lukter det samme :)

Endret av Majka
Skrevet

Jeg har prøvd AllSoft - og synes den ga meg glatt og fint hår - men det er nok mye fuktighet i den. Alle (!) frisører fraråder meg den fordi de mener den vil bare gi meg fuktighet utenpå håret - og at det vil bli tungt og føles fett etter hvert. Jeg har tørt (stripet, langt og tykt) hår, og tar i stæsj for å roe ned håret mitt, så jeg trodde Redken All Soft skulle være bra for meg, men det er det tydeligvis ikke..

Så selv om folk skryter av den her, så kan passer den ikke alle med tørt hår...

Jeg har ikke grovt nok hår, selv om det er veldig tykt...

Skrevet

Takk for svar :) Gledar meg til eg får den og ser det supre resultatet ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Denne shampooen var utruleg god! Håret fekk faktisk fuktigheit og blei tyngre. Det er den første shampooen eg har hatt der eg faktisk merkar forskjell på håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...