AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hvor ofte drikker du alkohol i sommerferien? Jeg kommer nok til å drikke 3 dager i uka antakeligvis, men kun et par øl hver gang. Er det mye? Prøver å unngå at det sklir ut Anonymkode: aa6ab...26d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Hver dag, men stort sett bare vin til maten. Er det ferie så er det ferie 🥳 Anonymkode: 0ba0c...aca
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 5-6 ganger i uka. Har ikke barn rundt oss i ferien. Er det mye? Ja, jeg synes det, men har ikke tenkt å begrense meg og som par er vi på linje når det gjelder forbruk. Utenom ferien er det fredag (litt) og lørdag (litt mye). Anonymkode: ecde0...d86
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor ofte drikker du alkohol i sommerferien? Jeg kommer nok til å drikke 3 dager i uka antakeligvis, men kun et par øl hver gang. Er det mye? Prøver å unngå at det sklir ut Anonymkode: aa6ab...26d Aldri. Har 3 barn. Anonymkode: 0d022...815 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 En øl til maten et par dager i uka tipper jeg. Har barn, så det blir ingen fest, men litt god drikke innimellom blir det nok. Aldri mer enn en enhet når de er våkne da, og yngstemann på seks måneder er jo søren meg alltid våken og tilstede kjennes det ut som 😂 Anonymkode: ec44b...434
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 5-6 ganger i uka. Har ikke barn rundt oss i ferien. Er det mye? Ja, jeg synes det, men har ikke tenkt å begrense meg og som par er vi på linje når det gjelder forbruk. Utenom ferien er det fredag (litt) og lørdag (litt mye). Anonymkode: ecde0...d86 Alkohol problemer ? Hvis dere drikker hver fredag og lørdag til vanlig og har da barn rundt dere - har dere litt isjus med alkohol. Og synes 5-6 ganger i uka i ferier m eller uten barn også hinter til alkohol problemer. Anonymkode: 09c3d...344 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå