Emilie12345 Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 (endret) Hei! Så, jeg savner veldig en norsk support gruppe på Facebook for oss som har overlevd og sitter med virkningene av å ha knekt nakke tidligere. Send meg en privat melding her(skal selfølgelig ikke bruke navnet ditt til noe annet enn å legge deg til) så skal jeg lage en gruppe! Hadde vært så flott å snakke med andre som har gjennomgått det samme. Gjerne tips andre dersom du kjenner noen som har gjennomgått dette, om dette forumet. Kanskje nettopp de også har behov for å snakke med andre om det. EDIT: LINK TIL FACEBOOK GRUPPE HER! : https://www.facebook.com/groups/5680725515270891/?ref=share Endret 23. juni 2022 av Emilie12345
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Fint initiativ, men det er ikke lov å identifisere seg her, så kanskje du kan endre det til at folk kan sende deg en privat melding? Anonymkode: 7fb8f...bad
Emilie12345 Skrevet 23. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fint initiativ, men det er ikke lov å identifisere seg her, så kanskje du kan endre det til at folk kan sende deg en privat melding? Anonymkode: 7fb8f...bad Ja, takk, det skal jeg gjøre 1
Purple_Pixiedust Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Jeg fikk bare midlertidig nakkeskade og brudd i ryggen, og fungerer bra mtp det nå. Så jeg er ikke i din målgruppe da jeg regner med du er ute etter å snakke om hverdagen. Men jeg håper du får PM av noen. Også håper jeg du ikke har for mye plager i dag.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Post heller navnet på gruppen her slik at folk kan finne den... Anonymkode: 7142a...441
Emilie12345 Skrevet 23. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Post heller navnet på gruppen her slik at folk kan finne den... Anonymkode: 7142a...441 Det var lurt! Tenkte jeg ikke på 😅 1
Emilie12345 Skrevet 23. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2022 Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden): Jeg fikk bare midlertidig nakkeskade og brudd i ryggen, og fungerer bra mtp det nå. Så jeg er ikke i din målgruppe da jeg regner med du er ute etter å snakke om hverdagen. Men jeg håper du får PM av noen. Også håper jeg du ikke har for mye plager i dag. Det er så bra du fungerer bra mtp i hverdagen nå, det er så kjedelig å gå rundt med vondter. Du er hjertelig velkommen til den fremtidige gruppen selv om, dersom du føler du får noe ut av det allikevel. For mye plager tror jeg ikke, men det kan ta litt energi noen ganger. Life happens!
Emilie12345 Skrevet 23. juni 2022 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2022 Okei så da har jeg laget en gruppe, hvor en kan melde seg inn. Link her: https://www.facebook.com/groups/5680725515270891/?ref=share 1 1
Purple_Pixiedust Skrevet 23. juni 2022 #9 Skrevet 23. juni 2022 Emilie12345 skrev (28 minutter siden): Det er så bra du fungerer bra mtp i hverdagen nå, det er så kjedelig å gå rundt med vondter. Du er hjertelig velkommen til den fremtidige gruppen selv om, dersom du føler du får noe ut av det allikevel. For mye plager tror jeg ikke, men det kan ta litt energi noen ganger. Life happens! Jeg har litt smerter i ryggen, men jeg plages mest av foten for den og ble skadet. Jeg tror ikke jeg har så mye å bidra med, kanskje spesielt siden det var selvforskyldt. Men jeg tror slike grupper kan være til veldig god støtte. I hvert fall er det litt tøft å måtte akseptere at man ikke lenger kan gjøre alt man kunne før. Både pga smerte, men også fysisk funksjon. Er det ikke noe slike grupper i landsforeningen for funksjonshemmede?
Emilie12345 Skrevet 23. juni 2022 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2022 Purple_Pixiedust skrev (11 minutter siden): Jeg har litt smerter i ryggen, men jeg plages mest av foten for den og ble skadet. Jeg tror ikke jeg har så mye å bidra med, kanskje spesielt siden det var selvforskyldt. Men jeg tror slike grupper kan være til veldig god støtte. I hvert fall er det litt tøft å måtte akseptere at man ikke lenger kan gjøre alt man kunne før. Både pga smerte, men også fysisk funksjon. Er det ikke noe slike grupper i landsforeningen for funksjonshemmede? Nei, ikke som jeg har funnet.
Purple_Pixiedust Skrevet 23. juni 2022 #11 Skrevet 23. juni 2022 Emilie12345 skrev (3 minutter siden): Nei, ikke som jeg har funnet. Okei. Det er jo synd. Men et bra initiativ fra deg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå