Gå til innhold

Du som har ferie,tar du deg en øl i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar du deg en eller flere øl denne gode og varme sommerkvelden i ferien din? Godt å sitte ute på terrassen og slappe av nå 😊

Anonymkode: c46e5...d99

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg drikker brus. 

Anonymkode: cc4d4...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke ferie enda, men kommer til å ta meg noen øl når det blir min tur, ja.

Anonymkode: d6745...32a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men nå er sola på balkongen så intens at jeg måtte rømme inn i skyggen.

Skål, folkens! 🍻

Anonymkode: 23434...999

AnonymBruker
Skrevet
Zorivo skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke alkohol for å slappe av.

Prøv uten en dag så føler du deg bedre dagen etterpå.

Jeg fungerer best uten ja 😉 Men i ferien er det lov å slappe av med en øl når det er varmt og fint vær.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør jeg. Men nå er sola på balkongen så intens at jeg måtte rømme inn i skyggen.

Skål, folkens! 🍻

Anonymkode: 23434...999

Det måtte jeg gjøre i sta også. Men nå blåser det litt, så da går det bedre. Skål 🍻

AnonymBruker
Skrevet
Zorivo skrev (3 minutter siden):

Kos deg med ølen din. Ville bare få frem at det er ferien og ikke ølen som gir gleden.

Selvfølgelig 😊 men sommerferiens første øl er god. Akkurat som f.eks. sommerens første kurv med jordbær 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg skal hente ungdommer. 

Anonymkode: f7734...23b

Skrevet

Nei, drikker ikke alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør det.  Og uavhengig om det er ferie,  midt i arbeidsuke osv.  Liker smaken, men klarer sjeldent en hel flaske på 0.33. 

Anonymkode: ab3bc...13c

AnonymBruker
Skrevet

På torsdag, sankthansaften, hadde jeg strengt tatt 6 cider x 0.5L ,1 flaske med sprudlende på deling med mannen og avslutta med to drinker kl 00. Gjennom hele dagen da, for nå er det FERIE! 

Anonymkode: b459c...849

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, men tar meg et glass vin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 18.21):

Tar du deg en eller flere øl denne gode og varme sommerkvelden i ferien din? Godt å sitte ute på terrassen og slappe av nå 😊

Tar en 3 liter vin.

Anonymkode: 8dceb...135

Skrevet

Nei, er alkoholfri om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kutta alkoholen for 3år siden. Var ikke noe for meg lenger, drakk kanskje 1-2øl i uka.

Utrolig dårlig vane, føler meg bedre uten fant jeg ut. Som ung tålte man jo mer, nå er jeg i 40åra. Føler meg helt ødelagt dagen etter 1 øl på kvelden.

Anonymkode: cd85b...9be

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne tatt meg et glass riesling på kvelden når det er så varmt som det har vært. Men det går ikke i år 🤰🏼 Her går det i isvann 

Anonymkode: 68356...4a2

Skrevet

Jeg drikker en øl en gang i blant selv om det ikke er ferie. Men passer på å holde meg innenfor anbefalt ukentlig grense til FHI. 

AnonymBruker
Skrevet

Er alene med barnet vårt siden mannen er bortreist på jobb så den kalde øla i sola får vente til han kommer hjem. Pga av mye sykdom og turer til sykehuset så holder jeg meg edru. 

Anonymkode: 07bd7...5df

AnonymBruker
Skrevet

Det ble to øl i sola i kveld, en IPA og en porter. Begge smakte meget godt. 

Anonymkode: afa6d...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...