AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg har kjøpt en selvbruningsmousse fra st moritz, men skjønner ikke prosessen. det står at jeg skal smøre den godt ut, og så ha den på i 4-6 timer før den skal dusjes av. men hva gjør jeg i disse 4-6 timene? Vil ikke farge da smitte over på klær om jeg tar på meg klær? Må jeg sitter naken på et håndkle og vente! Og hvor lenge varer typisk fargen? Anonymkode: af192...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Del Skrevet 24. juni 2022 Du kan sove. Bruk den over natta. Bare la den trekke inn et kvarters tid før du legger deg, det går bra Anonymkode: f60e9...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 24. juni 2022 #3 Del Skrevet 24. juni 2022 Smør, vent 15-30 min, sov, dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Del Skrevet 24. juni 2022 Jeg bruker en express mousse man skal dusje av etter 1 time (hvis man vil ha lys farge, du kan ha den på i opptil 3 timer for den mørkeste), det funker bedre for meg. Da vaser jeg bare rundt i huset naken, tømmer oppvaskmaskinen og rydder badet og napper øyenbryn og slikt, imens jeg ser på en serie. Kan gjerne anbefale den om du ønsker å prøve et annet merke neste gang, den er fra St. Tropez. Men for sånne som man skal ha på så lenge., så blir det gjerne over natta. Lakenet kommer til å bli litt gult, iallfall nå om dagen når man svetter mer, men det går av i vask. Anonymkode: 13c31...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Del Skrevet 24. juni 2022 Det blir best resultat om du bruker "vott". Jeg smører gjerne morgen om jeg skal være på hjemmekontoret, og ikke trene. Dusjer av før kvelden. Venter ti minutter, tar så på meg løse klær, gjerne en sort bomullskjole Til nød bruker jeg den om natten. Men både lukt og farge setter seg i sengetøyet. Går riktignok av ved vask. Anonymkode: e0f70...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker en express mousse man skal dusje av etter 1 time (hvis man vil ha lys farge, du kan ha den på i opptil 3 timer for den mørkeste), det funker bedre for meg. Da vaser jeg bare rundt i huset naken, tømmer oppvaskmaskinen og rydder badet og napper øyenbryn og slikt, imens jeg ser på en serie. Kan gjerne anbefale den om du ønsker å prøve et annet merke neste gang, den er fra St. Tropez. Men for sånne som man skal ha på så lenge., så blir det gjerne over natta. Lakenet kommer til å bli litt gult, iallfall nå om dagen når man svetter mer, men det går av i vask. Anonymkode: 13c31...024 St. Moriz har også en express som er 1-3 timer. Den gir kjempefin farge. Sånn hvis ts har et budsjett. De er helt identiske. Jeg foretrekker disse over de man må sove med. Er mye enklere å bare smøre på, se en film, dusje av. Anonymkode: a824f...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå