Gå til innhold

Hvordan bruke selvbruningsmousse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kjøpt en selvbruningsmousse fra st moritz, men skjønner ikke prosessen.

det står at jeg skal smøre den godt ut, og så ha den på i 4-6 timer før den skal dusjes av.

men hva gjør jeg i disse 4-6 timene? Vil ikke farge da smitte over på klær om jeg tar på meg klær? Må jeg sitter naken på et håndkle og vente!

Og hvor lenge varer typisk fargen?

Anonymkode: af192...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan sove. Bruk den over natta. Bare la den trekke inn et kvarters tid før du legger deg, det går bra 

Anonymkode: f60e9...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker en express mousse man skal dusje av etter 1 time (hvis man vil ha lys farge, du kan ha den på i opptil 3 timer for den mørkeste), det funker bedre for meg. Da vaser jeg bare rundt i huset naken, tømmer oppvaskmaskinen og rydder badet og napper øyenbryn og slikt, imens jeg ser på en serie. Kan gjerne anbefale den om du ønsker å prøve et annet merke neste gang, den er fra St. Tropez.

Men for sånne som man skal ha på så lenge., så blir det gjerne over natta. Lakenet kommer til å bli litt gult, iallfall nå om dagen når man svetter mer, men det går av i vask.

Anonymkode: 13c31...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir best resultat om du bruker "vott". 

Jeg smører gjerne morgen om jeg skal være på hjemmekontoret, og ikke trene. Dusjer av før kvelden. Venter ti minutter, tar så på meg løse klær, gjerne en sort bomullskjole 

Til nød bruker jeg den om natten. Men både lukt og farge setter seg i sengetøyet. Går riktignok av ved vask. 

Anonymkode: e0f70...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker en express mousse man skal dusje av etter 1 time (hvis man vil ha lys farge, du kan ha den på i opptil 3 timer for den mørkeste), det funker bedre for meg. Da vaser jeg bare rundt i huset naken, tømmer oppvaskmaskinen og rydder badet og napper øyenbryn og slikt, imens jeg ser på en serie. Kan gjerne anbefale den om du ønsker å prøve et annet merke neste gang, den er fra St. Tropez.

Men for sånne som man skal ha på så lenge., så blir det gjerne over natta. Lakenet kommer til å bli litt gult, iallfall nå om dagen når man svetter mer, men det går av i vask.

Anonymkode: 13c31...024

St. Moriz har også en express som er 1-3 timer. Den gir kjempefin farge. Sånn hvis ts har et budsjett. De er helt identiske. 

Jeg foretrekker disse over de man må sove med. Er mye enklere å bare smøre på, se en film, dusje av. 

Anonymkode: a824f...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...