AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Møtt en fyr, men det er en ting som får meg til å trekke meg unna. Kyssinga. Det er forskjellige kyss til forskjellige tider. Det er en måte man kysser på gata og en måte man kysser i senga. Og så er det mye imellom det også! Jeg har prøvet forklare han, men det virker som han syntes ‘’lett’’ kyssing er kjedelig og blir revet med. Jeg har prøvet forklare at ting må bygges opp. Men han går rett på sak. Jeg liker tungekyss jeg også, men da må det gjøres riktig og man få følge hverandres tempo og signaler. Dette er det som skjer: Han nusser meg forsiktig et par ganger, så er det rett på å stikke tunga langt ned i halsen min. Det virker heller ikke som at han har noe plan bak hva tungen hans skal gjøre i mitt svelg, så han gjør den hardt og lang eller tykk, noen ganger inn og ut, andre ganger voldsomme sirkler………….. og jeg er dritt lei. Jeg trekker meg unna for å signalisere at det ble litt mye. Men han fortsetter med en gang vi kysser igjen. Så sier jeg ifra med ord, men det hjelper ikke. Alt dette er SÅ SYKT avtennende og usexy og jeg vurderer droppe hele fyren. Anonymkode: 7d946...5ec 3 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Møtt en fyr, men det er en ting som får meg til å trekke meg unna. Kyssinga. Det er forskjellige kyss til forskjellige tider. Det er en måte man kysser på gata og en måte man kysser i senga. Og så er det mye imellom det også! Jeg har prøvet forklare han, men det virker som han syntes ‘’lett’’ kyssing er kjedelig og blir revet med. Jeg har prøvet forklare at ting må bygges opp. Men han går rett på sak. Jeg liker tungekyss jeg også, men da må det gjøres riktig og man få følge hverandres tempo og signaler. Dette er det som skjer: Han nusser meg forsiktig et par ganger, så er det rett på å stikke tunga langt ned i halsen min. Det virker heller ikke som at han har noe plan bak hva tungen hans skal gjøre i mitt svelg, så han gjør den hardt og lang eller tykk, noen ganger inn og ut, andre ganger voldsomme sirkler………….. og jeg er dritt lei. Jeg trekker meg unna for å signalisere at det ble litt mye. Men han fortsetter med en gang vi kysser igjen. Så sier jeg ifra med ord, men det hjelper ikke. Alt dette er SÅ SYKT avtennende og usexy og jeg vurderer droppe hele fyren. Anonymkode: 7d946...5ec Høres ikke bra ut😂 Siden du har prøvd å si fra og det ikke hjelper så tror jeg du må droppe han eller velge å leve med det. Eventuelt trekke deg unna hver gang han trykker tunga ned i halsen på deg. Anonymkode: 0e112...786
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres ikke bra ut😂 Siden du har prøvd å si fra og det ikke hjelper så tror jeg du må droppe han eller velge å leve med det. Eventuelt trekke deg unna hver gang han trykker tunga ned i halsen på deg. Anonymkode: 0e112...786 Å trekke meg unna gjør jeg allerede, og siden jeg syntes det er avtennende så har det ikke blitt så mye sex i det siste heller 🙈 føler det er litt for tidlig med en tørke periode allerede i holde-på-fase n… ts Anonymkode: 7d946...5ec
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Du er ikke forelsket i ham. Gå videre. Anonymkode: 867db...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Du får sende han på kysse skole neida jeg tuller, men du får bare lære han hvordan han skal kysse for at du tenner på det. Anonymkode: 09172...e50 1
Blåjojo Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Hoff ja… Skjønner problemet ditt. Er ikke alle som er like gode til å kysse😏 En jeg datet kysset på en så merkelig måte at jeg ante ikke opp ned på verken meg eller han😂 Så da var det lykken å finne en som kysser akkurat sånn som jeg liker det☺️ Mitt råd blir nok derfor at du finner deg en som er mer kompatibel med deg på kyssing😊
Boetica Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det virker heller ikke som at han har noe plan bak hva tungen hans skal gjøre i mitt svelg, 😂😂 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #9 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er ikke forelsket i ham. Gå videre. Anonymkode: 867db...4ac Jeg har opplevd å være stormende forelsket, men likevel følt et stort ubehag ved at fyren rett og slett er elendig til å kysse/kline. Når de enten stikker tunga langt inn i munnen din helt ut av det blå eller gaper over både nese og munn uten forvarsel oppleves det rett og slett svært ubehagelig. En mann jeg var sammen med viste seg aldri å ha kysset noen tidligere (vi var i 30-årene). Han ble faktisk bedre etter en stund, men fy fader så ekkelt det var i starten. Jeg prøver bare å lukke munnen og kysse veldig langsomt, forsiktig og kort med sånne fyrer til de tilpasser seg samme metode. Da kommer ikke tunga noen vei med mindre de presser den inn i munnen min og jeg rygger vekk. De tar ofte hintet etterhvert, men hvis ikke er det så turn off at man dropper ut. Forelskelsen går rett og slett over når kyssingen/kliningen er helt håpløs! Anonymkode: cffb4...600 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #10 Skrevet 24. juni 2022 Bit han i tunga til han lærer Anonymkode: 3d555...cfd
Archer Skrevet 24. juni 2022 #11 Skrevet 24. juni 2022 Skjønner TS, traff ei dame en gang som ikke sparte på kruttet når vi kyssa.. voldsom med tunga og bet meg på leppa osv, ikke særlig deilig👎
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #12 Skrevet 24. juni 2022 Jeg hadde også en kjærest som virkelig ikke kunne kysse i tenårene. Forelskelsen forsvant med en gang. I dag er jeg litt modnere og hadde jeg virkelig likt fyren og ville ha ham, så hadde meg sagt det rett ut som det var med en varm og kjærlig latter. ‘Jeg liker deg veldig godt, men KYSSE det kan du IKKE!»😄 Og så hadde jeg gått inn for full opplæring. Gjør ei greie ut av det. Romantisk. Og ta dere GOD tid. Det kan ta litt tid med en elendig kysser, men hos de fleste løsner det tilslutt når man blir tryggere og mer erfaren. For jeg antar at denne mannen er ung og/eller nokså uerfaren på området? Anonymkode: 921c1...1d2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #13 Skrevet 24. juni 2022 Dump han. Kjente ei dame som sugde tunga mi så hardt at jeg fikk sår, og trodde hun var like glad i å suge på andre deler, men nei. Da var det ikke mye å samle på gitt. Er han like ivrig med tunga nedentil på deg? Anonymkode: a0d97...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå