AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Han er alt for høyt oppe på sin høye hest. Vi er alle glad i han, men han er ofte nedlatende. Jeg ønsker komme med et par smarte ord, for å få han til å skjønne at han ikke er ekspert i alt 😜 Noen som kan noen ord og utrykk som de fleste ikke kan? Han er VELDIG enkel i språket, så det er nok ikke mye som skal til 😅 Hensikten med dette er ikke å være slem, men å la han føle på litt usikkerhet Anonymkode: 03818...533
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Fortell mer om situasjonene de han er nedlatende, så blir det lettere å gi deg råd Anonymkode: a5774...282 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Hvordan er han nedlatende da? Anonymkode: 5e300...0ad
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 «Slutt å vær så infam» Anonymkode: 7b633...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Er det ikke bare å si at han ikke trenger å være nedlatende? Å ikke være slem men å få han til å føle seg usikker gir ingen mening får det er slemt å få noen til å føle seg usikker med vilje Anonymkode: bb76d...fc1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Ta dere sammen, vær voksne og si ifra på en ordentlig måte 🤦🏼♀️ Anonymkode: 92413...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Jeg hadde en sånn kompis, som ble satt fast av ordet insinuerer. «Insinuerer du at jeg ikke begriper det?» satte han fast pga så fattig ordforråd. Men uansett, jeg orka ikke å omgås han. Han gjorde alt i alle situasjoner for å trykke meg ned og det var ikke verdt det. Anonymkode: 959f1...7cc
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Sånne person er ikke verd å bruke tid eller krefter på. Alt for slitsomt i lengden. Anonymkode: aa5a1...ada
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #9 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han er alt for høyt oppe på sin høye hest. Vi er alle glad i han, men han er ofte nedlatende. Jeg ønsker komme med et par smarte ord, for å få han til å skjønne at han ikke er ekspert i alt 😜 Noen som kan noen ord og utrykk som de fleste ikke kan? Han er VELDIG enkel i språket, så det er nok ikke mye som skal til 😅 Hensikten med dette er ikke å være slem, men å la han føle på litt usikkerhet Anonymkode: 03818...533 Hadde noen sånne venner før også tok jeg med en helt vanlig fyr på disse festene. Han vanlige fyren var typisk populær gutt på ungdomskolen og ennå var han alltid veldig riktig kledd. Han så ikke ut som noen nerd eller smarting liksom. Så da var det ekstra gøy når han påpekte et par ganger at disse smartingene tok feil på noe. Ellers pleide vi ikke å bry oss stort da de smartingene satte så store ord på ting, men akkurat det var veldig gøy. Tror jeg ble litt lei av de etter hvert for alle samtaler ble ofte vinklet til "jeg er smartere enn deg." Så jeg sa at det er sikkert fint å være skolesmart, men du burde ordne opp i dine sosiale antenner. Så droppet jeg de etter hvert. Det er rimelig rart å sitte å diskutere pi og lignende på fest. Anonymkode: 752ea...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå