AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hei. Jeg har et par spørsmål om platting. 1. Hvis jeg vasket plattingen i dag, kan jeg beise lørdag kveld? Er det tørt nok? Det er meldt sol og høye temperaturer. 2. Hva kan jeg bruke under grillen? Vi har grill på plattingen og det danner seg masse flekker under hele tiden, en ''ring'' der hvor gassflasken står også. Jeg har skrubbet lenge der for å fjerne mest mulig, men hvordan unngå dette problemet fremover? Anonymkode: 888aa...c78
Sinte-my Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Kommer helt an på. Hva skal du vaske med? Høytrykksspyler? Da er svaret helt enkelt nei. Ikke bruk noe annet enn skrubb og hageslange. Om du kan beise eller ikke kommer an på treverket. Det bør ikke ha mer enn 10-15% fukt før du behandler.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Hei og takk for svar. Hageslange og skrubb skal jeg ha. Hvordan måler jeg fukt i treverket før jeg beiser? Det er jo meldt sol og varme, så jeg håper det tørker raskt nok. Hva er det verste som kan skje hvis det er høyere fukt enn 10-15%? TS, Anonymkode: 888aa...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå