Gå til innhold

hva tenker dere om dette tinder eksperimentet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanskeligere for menn på tinder?

Anonymkode: efaeb...eb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Buhu. 

Anonymkode: d8c89...b1f

AnonymBruker
Skrevet

Er du ny her? Det finnes tema som er så til de grader oppbrukt, og dette er ett av dem. Lag heller en tråd om penisstørrelser. 

Anonymkode: 5eba2...6f8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at det er mer effektivt for de fleste menn å snakke til veggen enn å være på Tinder. Er man ute etter noe seriøst må man prøve en hvilken som helst annen arena. Tinder er litt som Paradise Hotel uten å være på TV, der en relativt liten gruppe mennesker ligger med omtrent alle likesinnede. Seriøse folk finner i liten grad andre oppegående folk der.

Anonymkode: f6d76...a9f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja selvfølgelig, det vet vel alle?

Det er flere ganger så mange menn som kvinner der. Kvinner sveiper nei på nesten alle, menn sveiper ja på nesten alle.

Tinder er for kvinner og for de mest attraktive mennene. Sånn er det bare, så bare drit i hele opplegget 

Anonymkode: 6ee04...443

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er flere ganger så mange menn som kvinner der. Kvinner sveiper nei på nesten alle, menn sveiper ja på nesten alle.

Tinder er for kvinner og for de mest attraktive mennene. Sånn er det bare, så bare drit i hele opplegget 

Tenker vi sier de mest attraktive menneskene. Som gjennomsnittlig kvinne er det ikke akkurat mye å skryte av heller. 

Anonymkode: 7aaa9...1d2

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker vi sier de mest attraktive menneskene. Som gjennomsnittlig kvinne er det ikke akkurat mye å skryte av heller. 

hvis du syntes det er vanskelig for kvinner, tenk hvor ille menn har det.

Anonymkode: a9116...387

AnonymBruker
Skrevet

Er happn likestilt med tinder og hva er best liksom?

Hilsen singel dame 37

Anonymkode: 0e84d...6e7

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tinder er jo ikke for kvinner. Kvinnene har jo forlatt tinder av en grunn.

Anonymkode: 50c79...3ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tinder er jo ikke for kvinner. Kvinnene har jo forlatt tinder av en grunn.

Anonymkode: 50c79...3ef

Tinder er for kvinner som vil ha sex. Tinder er kun for top 10% av menn.

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Har møtt de siste to seriøse eksene mine på Tinder. Etter jeg nylig ble singel har det stort sett ikke vært noe problem å matche med de jentene jeg har vært interessert i. Jeg er ganske spesifikk på hva jeg ser etter, så swiper høyre på de aller færreste. Gir null mening for meg å swipe høyre på alt og alle. 

Har sett på venninners Tinder, og det er jammen mange menn som har en del å lære på markedsføring av seg selv, sosiale antenner og kommunikasjon. 

Anonymkode: f2f21...5ae

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Hva slags eksperiment? Jeg har aldri brukt Tinder og kommer aldri til å gjøre det, heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

hvis du syntes det er vanskelig for kvinner, tenk hvor ille menn har det.

Ettersom jeg får null respons på Tinder så kan det vel ikke være verre for menn.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er happn likestilt med tinder og hva er best liksom?

Hilsen singel dame 37

Anonymkode: 0e84d...6e7

Ingen av de spør du meg. 

Anonymkode: 5df06...408

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn og kvinner er som regel ikke ute etter det samme.

Å klage om at det andre kjønnet har det "bedre" blir bare tullete da feks kvinner generelt ikke er i nærheten like interessert i å bare ha sex for å ha sex som menn er.

Anonymkode: fc5fd...6a9

• Nyttig 2
Skrevet

Eksperimentet bekrefter det mange gjennomsnittlige menn opplever på dating apper.

Jeg får selv langt mer positiv respons ansikt-til-ansikt med damene enn på appene.

Jeg er enig med "Wheat Waffles," at det er langt mer produktivt for den gjense mannen i gata å jobbe på seg selv og møte folk irl.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, dette er et bra eksperiment som viser godt hva majoriteten av kvinner mener er for dårlig for sin standard.

Er det noen kvinner som faktisk har sett videoen og vil fortelle hva som er så galt med den mannen at det gir mening at han skal ha omtrent null sjanse på Tinder?

Det er jo ikke så rart at Tinder blir som det blir når bare 1% av menn er kjekke nok til å nå opp til minstekravene, og alle jentene leter etter de samme (selv om de ikke tror det).

Anonymkode: 3af13...a91

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde aldri tatt en dame jeg møtte på Tinder seriøst.

Og siden jeg ikke er interessert i damer som jeg allerede i utgangspunktet aldri ville tatt seriøst, så har jeg heller aldri vært på Tinder.

Problem solved.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ettersom jeg får null respons på Tinder så kan det vel ikke være verre for menn.

Menn får gjerne 0 likes. Du får ikke match eller melding fra akkurat de mennene du vil ha. Men du kan jo velge og vrake fra den uendelig lista med menn som ikke er blant de populære.

Jeg ser ikke at dette kan sammenlignes.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn får gjerne 0 likes. Du får ikke match eller melding fra akkurat de mennene du vil ha. Men du kan jo velge og vrake fra den uendelig lista med menn som ikke er blant de populære.

Jeg ser ikke at dette kan sammenlignes.

Det finnes jo jenter som er svært lite attraktive, men det skal være vanvittig dårlig før vi snakker 8000 (50%) "likes" og bare 290 "matches" for en jente.

Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes å ikke få akkurat det man ønsker seg i lekebutikken, og det å bare måtte stå igjen utenfor.

Jeg har sett eksperimenter hvor menn tar på seg parykk og blir en veldig lite pen "kvinne" og likevel bader i tilbud...

Anonymkode: 3af13...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...