Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg på festival?? Er meldt både sol og regn!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er 30 år og Skal på singelfestivalen i Hadeland til helgen. Været skifter veldig, og jeg tror det blir skyet, sol og regn. 

Hva skal jeg ha på meg?? Redd for å bli for varm og klam, og redd for å fryse 😅 

Klesskapet er heldigvis fullt av alt mulig av klær, så hva enn dere foreslår så har jeg det nok! 😅

Usikker på om det er noe mulighet til å legge fra seg en sekk noe sted, så regner med at jeg burde ha alle klærne på meg…

Anonymkode: 718e5...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og forresten, Festivalen varer fra kl 13 til kl 24

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde tatt på meg noe som dette også hatt en genser/jakke i veska

c82171b5446f04a16b6898ba0b0d0bbe.jpg

c0805380bbcace5732e6ea1035f9b4e1.jpg

DJ-Blaire-GlassBeach1_3024x4032.jpg?v=16

Anonymkode: d5584...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hadde tatt på meg noe som dette også hatt en genser/jakke i veska

c82171b5446f04a16b6898ba0b0d0bbe.jpg

c0805380bbcace5732e6ea1035f9b4e1.jpg

DJ-Blaire-GlassBeach1_3024x4032.jpg?v=16

Takk 😍 

Men ang jakke, hvilken type er lurt å ta med? 

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk 😍 

Men ang jakke, hvilken type er lurt å ta med? 

ts

Skinnjakke er jo kult men kanskje litt tungt å bære rundt på, så en strikkejakke vil kanskje være bedre

shopping?q=tbn:ANd9GcR1KEiubrQ42ZdimT3Cnogb5KR7hG4vbIqfVMP_Fb89wGCVpUzMo2rvFK5GuR_3YCwzh4VaQAZ4e4aoQjsFCGE48dPUWtzX3TkjBvFbVT8OUUa3t_5oELUJ8g&usqp=CAc shopping?q=tbn:ANd9GcTsHHJnFPWgXf0p6fqOioFhbLhgZjIKUoZQlRikKlvOtUfyZq1-GMVjCQBb4op_GDpOw6u2t9CxpK8&usqp=CAc hverdagsjakka-lett-kortermet-strikkejakke---dlg-21-002-002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du vil skille deg ut for de single mennene så hadde ta på trange skinnbukser og høye hæler, ikke ta med jakke men få mennene til å hjelpe deg hvis det blir regn og kaldt. Menn liker å være riddere

w960h1200.jpg

w960h1200.jpg

Anonymkode: 396a6...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville i hvert fall gått for støvler....og en gjennomsiktig regnponcho. Synes Kate Moss har den beste festivalstilen:

https://www.marieclaire.co.uk/fashion/kate-moss-festival-style-file-240562

Anonymkode: 5e71d...f91

Støvler blir veldig varmt og klamt hvis det ikke regner, mer praktisk med sandaler synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, mulig jeg kun har vært på festivaler for musikk og dermed har møtt på gjørme etter regnvær - men jeg ville aldri gått i de klærne som er avbildet på en festival om det ikke er innendørs.

Hadde hatt en kjole jeg ikke var så redd før, en jakke som tåler regn og mørke sneakers. Eventuelt strikkejakke oppi ei veske som tåler regn. 

Ofte er festivalområder ganske ekle etterhvert, så sandaler hadde jeg absolutt aldri gått med. Ikke digg å bli tråkket på tærne heller 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ordet "festival" får meg til å tenke på utendørs-arrangement på en gress-slette, så dette kan bli veldig gjørmete når hundrevis, kanskje tusenvis, av mennesker tråkker rundt hele kvelden/ettermiddagen... og da særlig om det har regnet, er det store sjanser for bløt og gjørmete bakke! Støvler kan det bli stort behov for. 

Du kan jo ta med deg et par høyhælte og sexy sko i ryggsekken, men gå for noe mer praktisk hvis det blir regn.

Det finnes også regnponchoer å få kjøpt, disse er ofte gjennomsiktige. Husker ikke hvor jeg kjøpte den til datteren min, men den var rimelig.

Anonymkode: 7f9e4...3e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...