Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

vært prøver en stund, men blir ikke gravid. Vet jeg har eggløsning, da gynekolog har sett dette på ultralyd. Vi har enn så lenge ikke gjort noen andre undersøkelser hos lege eller lignende. 

Begynner jo å tenke på hva som kan gjøre at ikke det går for oss.

kort mens, kun to dager med spotting et par dager i forkant. Kommer normalt på CD23. Blør «passelig mengde» de to dagene (hva er egentlig passelig?🤔). Bruker kopp og tømmer den morgen og kveld. Ganske full når den tømmes dag 1. Kan kort mens bety noe? Har aldri egentlig hatt lenger enn 3 dager. 

jeg tester ikke for eggløsning, men har symptomer (slim,murring etc) fra CD 7-11 ca, så troe EL er en av de dagene.

har det noe å si at EL kommer så tidlig i syklusen? Har prøvd å Google, men der er det kun fokus på at lutealfasen ikke må være for kort, og hvis jeg har EL i intervallet over så er lutealfasen lang nok. Finner ingenting om kort follikkelfase, så mulig det ikke betyr noe?

nærmer meg 35 år, så alder kan kanskje også ha noe betydning? 

noen tips og råd? 😃

Anonymkode: 25b8c...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du målt progesteron ? Er vel helst sånn man vet man har hatt el. Så korte sykluser er stort sett eggløsningsfri. El såpass tidlig er ikke normalt og kroppen vil neppe klare modne egg skikkelig til da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har syklus på 23/24 dager med eggløsning på dag 8-11. Jeg har vært gravid 6 ganger så det skal ikke ha noe å si. Da jeg ble gravid med datteren min hadde jeg eggløsning på dag 8.  

Anonymkode: 56a6f...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...