AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hvordan sier jeg opp husleiekontrakten på best måte? Er mail nok eller skriftlig, personlig? Kan noen gi meg noen stikkord til hva jeg bør ta med, eller er dato og "jeg flytter" nok? Anonymkode: e5948...23e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Vi fikk oppsigelse på sms fra våre leietagere. Helt fint. Anonymkode: 66f9b...e34
ajarRun Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Jeg sender telegram, og får det levert med blomster og en eske billig konfekt. Skriver noe som: Kjære Børre, Det er med et tungt hjerte jeg er tvunget til å informere deg om at mitt leieforhold må opphøre. Jeg håper sjokoladen og blomstrene vil gjøre sorgen over å miste din beste leietager til en håndterlig bør å bære. Jeg ønsker deg med hopp og sprett og spring lykke til. Din for alltid, Jonas 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 ajarRun skrev (Akkurat nå): Jeg sender telegram, og får det levert med blomster og en eske billig konfekt. Skriver noe som: Kjære Børre, Det er med et tungt hjerte jeg er tvunget til å informere deg om at mitt leieforhold må opphøre. Jeg håper sjokoladen og blomstrene vil gjøre sorgen over å miste din beste leietager til en håndterlig bør å bære. Jeg ønsker deg med hopp og sprett og spring lykke til. Din for alltid, Jonas Hahaha! 😂 Skjønner ikke at de lar deg gå, jeg. Anonymkode: e5948...23e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Tenker at det er greit å bruke den måten du vanligvis kommuniserer med husverten, enten e-post, sms eller på Messenger. Du trenger ikke å skrive så mye, det holder med «Hei! Jeg ønsker å si opp husleiekontrakten og med x antall måneder oppsigelse vil det si at jeg flytter ut (dato). Mvh …». Hvis du har et godt forhold til husverten og har vært fornøyd, så går det selvfølgelig an å legge til noen ord f.eks «Det har vært hyggelig å leie her, men skal nå flytte til (by) pga studier/skal flytte sammen med kjæreste/ønsker nå større plass» osv. Men du er ikke nødt til å skrive noe om det om du ikke vil. Anonymkode: 7843f...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå