AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Har nylig satt inn spiral for første gang og under sex bunnet partneren meg flere ganger slik at det ble skikkelig ubehagelig. Han har bare tidligere bunnet meg en gang i løpet av mange år. Er dette vanlig? Aldri blitt bunnet av andre partnere før heller, men helt motsatt nå. Anonymkode: 06115...3d0
Bamseklemmer Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Ikke noe behagelig å bunne en kvinne med spiral, den nylontråden stikker noe helt forferdelig. Men det er jo heller ikke behagelig for kvinnen å bli bunnet, så det gjelder å ta noen prøvedykk først. Dette burde jo alle menn med litt lengde forstå? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Bamseklemmer skrev (13 timer siden): Ikke noe behagelig å bunne en kvinne med spiral, den nylontråden stikker noe helt forferdelig. Men det er jo heller ikke behagelig for kvinnen å bli bunnet, så det gjelder å ta noen prøvedykk først. Dette burde jo alle menn med litt lengde forstå? Takk for svar. Du har alltid noe fornuftig å si 😃 Han merket ikke spiralen sa han så det var kun jeg som kjente ubehaget. Han er rundt 17 cm. Har hatt 19 uten bunning tidligere så mistenker at spiralen er synderen. Har hatt småblødninger siden bunningen så får leve i sølibat litt til det roer seg. Anonymkode: 06115...3d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå