AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Jeg er 169 høy, men har like lang bein som noen som er 6-7 cm høyere enn meg. Det vil si; beina mine er lange, overkroppen min er kortere. Jeg synes dette gir en merkelig proposjon og passer liksom ikke sammen. Selvfølgelig ikke noe jeg kan gjøre noe med, men merker at jeg hele tiden prøver å kle meg slik at jeg «jevner» det ut. High waist bukse og cropped topp ser hvertfall merkelig ut på meg - da blir hvertfall forskjellen stor… Vet jeg bare må jobbe med hodet og at ingen sannsynligvis bryr seg (bortsett fra meg), ville bare få ut frustrasjonen en plass. Anonymkode: 7d023...931 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Komplekser for lang bena min er i forhold til høyden* skulle det selvsagt stå i overskriften… Ts Anonymkode: 7d023...931
snurk Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Har det på samme måte. Jeg er er 158 og mannen min 185, når vi måler så møtes hoftebeinene på samme plass 🤭 Det er ikke de lange beina jeg missliker, synes egentlig beina er flotte. Men overkroppen min, den ser dessverre litt feilplassert ut 🥲 Det har vært vanskelig å leve med et motebilde som kun består av highwaistbukser når man har lange bein og ingen midje, for å si det sånn... 😆🤣 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Det sitter nok mest i ditt eget hode. Men uansett hva du gjør, ikke si det til alle rundt deg! Har en venninne som jeg alltid syns så fin ut, og så sa hun en gang at hun hadde jo så korte ben og lang overkropp. Etter det klarer jeg ikke unngå å se det😅 Hun var flink til å kle seg da. Regner med du hadde sett veldig bra ut med kjoler og skjørt😊 Anonymkode: c267f...1d7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Da kan du kanskje se om du får noen tips på instaen til "Fotballfrue" som ikke ser ut til å bry seg om relativt lange ben. Hun har samme høyde som deg 170cm. Anonymkode: ae311...e00
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Du, det er mye finere å ha lange bein og kort overkropp enn korte bein og lang overkropp. Som jeg har 😄 Anonymkode: 0f112...b3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Jeg har det samme komplekset. Spesielt fordi mine lange bein er tynne mens min korte overkropp er mer firkanta. Føler at jeg er nødt til å holde meg svært slank ellers så ser jeg bare utrolig rar ut. Alle har komplekser for noe! Ingen er fornøyde. Det er en liten trøst. Anonymkode: e1062...0e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå