AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Hei. For noen helger siden ble jeg spurt om å være med på telttur med ei venninne, broren hennes og barnet. Den andre kvelden så drar hun, sønnen og broren ut på en tur så jeg tenker at da tar jeg meg noen glass rødvin og ringer ei venninne og skravler. 10 min seinere (uten barnet og broren) står hun og lusker utenfor teltet og hører på samtalen. Så bryter hun løs om at jeg har snakket om a bak ryggen hennes. som jeg ikke gjorde. Snakket om bare fineog positive ting. Og når hun er ferdig med å kjefte på meg får jeg beskjed om at alkohol og barn ikke hører sammen. ( sa hun som tar sovetabletter og valium for å få sovne) Ble totalt 4 glass vin, det var seint på kvelden og jeg hadde planlagt å legge meg tidlig. Og nå i ettertid har hun kommet med stikk. og lagt ut på instagram bilde om 2 glass på ferie med barn osv. Er jeg teit som synes hu er helt urimelig? føler meg som et lite voksent menneske som har gjort en stooooor feil. Jeg er opp i 30 årene og hun er i 20 årene. Hva er deres mening? Og ja, hvis ungen hadde sittet der og man hadde drukket seg full så hadde jeg hatt en stor forståelse for hennes bekymring Anonymkode: a9d30...c35
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 1) Baksnakking er ikke ok. Hva sa du? 2) 4 glass vin når du bare er en venn og ikke forelder, og oppfører deg ganske normalt, er helt innafor. Anonymkode: 6e6bc...780 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Drikking med barn tilstede er ikke greit nei. Spesielt ikke så mye som 4 glass. Anonymkode: 6a836...451
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Delte dere telt alle sammen? I så fall kan jeg forstå henne. Å ligge i samme telt med noen som nettopp har drukket 4 glass rødvin hadde irritert meg. Det oser. Anonymkode: b8484...585 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Er ikke 4 glass litt mye? Anonymkode: 532c8...39b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drikking med barn tilstede er ikke greit nei. Spesielt ikke så mye som 4 glass. Anonymkode: 6a836...451 Herregud slapp av a.. Anonymkode: 60b34...052 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå