AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Vet ikke helt om dette ble rett sted og legge dette men.. Jeg har lenge ønsket meg en spesiell tatovering (i over 10 år). Og tenker at tiden er inne nå for å få den 😍. Men jeg sovner lett om jeg må sitte stille så lenge, og det er et problem hos tannlegen ihvertfall. Men hva med når men tatoveres, er det ugunstig for de som tatoverer? Anonymkode: f3dab...af5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Det går nok bra. Men det er vondt og trolig vanskelig å sovne. Anonymkode: 5c17f...81a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Jeg tviler på at du klarer å sovne mens den nåla hakker i vei gjennom huden din. Det er ganske smertefullt, sier mange. Og avhengig av hvor tatoveringen plasseres, er huden noen steder mer ømtålig enn andre. Har sett tv-dokumentarer på tv, og enkelte folk ligger jo og vræler når de får tatovering, mens andre sitter og biter tenna sammen. Men ikke en eneste gang har jeg sett noen på nippet til å sovne, eller faktisk sove. Jeg tror ikke det er mulig. Anonymkode: 41154...008 1
Blått Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Jeg har sovnet. 😅 Hun bare fortsatte å tatovere. Fikk høre etterpå at jeg prater i søvne 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Venninna mi sovner hver gang hun blir tattovert hun synes det kiler på en god måte å bli tattovert, så hun synes ikke det gjør vondt. Anonymkode: 9464a...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Blått skrev (5 timer siden): Jeg har sovnet. 😅 Hun bare fortsatte å tatovere. Fikk høre etterpå at jeg prater i søvne Jeg hadde aldri klart å sovne, men det høres utrolig deilig ut, for å få tiden til å gå. Anonymkode: f6c9a...bff
Kalevala Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 Jeg har i alle fall sovnet under microblading av øyebrynene. Det var jo bare en fordel egentlig.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Jeg har sovnet under tatovering. Avhenger veldig av hvor den gjøres, noen steder er det bare behagelig, andre steder får deg til å gråte. Etter lang nok tid blir man nokså nummen, og vibrasjonene fra maskinen er veldig søvndyssende iallfall for meg Anonymkode: 2d423...108
Blått Skrevet 24. juni 2022 #9 Skrevet 24. juni 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde aldri klart å sovne, men det høres utrolig deilig ut, for å få tiden til å gå. Anonymkode: f6c9a...bff Jeg pleier ikke å sovne, men hadde sovet skikkelig dårlig den natten. Hun begynte også var jeg bare helt borte i løpet av noen sekunder 😂
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #10 Skrevet 24. juni 2022 Altfor vondt til å sovne, men har sovna i tannlegestolen en gang. Anonymkode: 6fad6...7c3
Blåjojo Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Kommer ann på hvor du skal ha tatoveringen egentlig. Så lenge du ikke rører på deg/kroppsdelen som skal tatoveres er det nok ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå