Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en tung måned. Alt har vært vanskelig og jeg har vært skikkelig nedfor. Jeg bruker egentlig å ha det bra og ønske å være sosial, men nå i denne perioden orker jeg ingenting. Jeg har overspist så mye, nesten ikke trent, sovet altfor mye og tatt lite vare på meg selv. Jeg føler meg skikkelig uattraktiv og ingenting ser fint ut på meg siden jeg har lagt på meg litt. 

Det er vel normalt og OK å ikke ville sosialisere seg når man ikke føler seg selv? Vil bare ha en time out der jeg ikke føler på noe press og bare fokuserer på å ta vare på meg selv fysisk og psykisk slik at jeg kan føle meg levende igjen. Ja, bruker KG litt som en dagbok akkurat nå, men trengte bare å få det ut :(  Idag er det helt nyydelig vær, men jeg orker ikke å gjøre noe annet enn å sitte hjemme, drikke kaffe og bare se på serie.

Anonymkode: 42fcc...220

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å ta en pause og fokusere på seg selv når man har behov for det. Men vær bevisst at det blir en god pause, ikke at du bare synker lenger ned i en negativ spiral med overspising, lite søvn, enda mindre ønske om å være sosial osv.

Når det er sagt så er det nok du som bryr deg mer om dette enn hva noen andre vil gjøre. Venner av deg vil ikke bry seg om du har lagt på deg litt, de vil bare være glade for å se deg. 

Anonymkode: 8572e...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...