AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Del Skrevet 23. juni 2022 Hei😊har vært i oa en stund ,har ikke hatt menstruasjon på ca 2 år,men kjenner innimellom mensmurringer,slik jeg hadde før jeg fikk mensen,er det flere som Har det slik.går jevnlig 1 gang pr år til gynekolog,og alt ok.men har glemt å nevne disse mensmurringer som kommer innimellom. Anonymkode: 0837a...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Del Skrevet 23. juni 2022 Ingen? Anonymkode: 0837a...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Ser dette er en tråd fra tidlig i sommer, fant den på et googlesøk. Jeg er i slutten av 40-årene, og har allerede hatt noen tegn på at overfangsalderen nærmer seg, som ustabile sykluser, mens som forsvinner i månedsvis og enten plutselig kommer av seg selv igjen, eller etter en proverakur. Mer migrene, perioder med hetetokter, men ingenting tegn til overgangsalder på blodprøver enda. Så til temaet, menssmerter utenom mens. Jeg har nylig hatt mens, som ble satt igang av proverakur da jeg ikke hadde hatt mens på over 3 mnd. Jeg har ofte hatt kraftige menssmerter og store blødninger, spesielt etter 35års alder, men det som var annerledes denne gangen, var type menssmerter. Kraftigere og av en annen karakter, menskramper helt fra halebenet og ned, og frem igjen mot livmor. Er jo kjent med menskramper, men ikke helt fra halebeinet, og ikke så kraftige. Jeg får fortsatt disse smertene, i perioder i løpet av dagen, selv om mensen var over for 3 dager siden. Er ikke det veldig rart? Jeg bekymrer meg for hva det kan være, og derfor ble det Google-søking. Flere som opplever noe lignende? Anonymkode: 9a8ab...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 Slike ting tar man med legen. Anonymkode: f7e8d...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slike ting tar man med legen. Anonymkode: f7e8d...db1 Slapp av, vi gjør det også. Men fint å ha noen å diskutere med som også er i overgangsalderen. Anonymkode: 9a8ab...0f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg har det slik som trådstarter, tenker det er helt normalt Anonymkode: fa915...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #7 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Slapp av, vi gjør det også. Men fint å ha noen å diskutere med som også er i overgangsalderen. Anonymkode: 9a8ab...0f3 Ok. I mitt tilfelle var det kreft. Anonymkode: f7e8d...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Del Skrevet 6. september 2022 Ta en tur til gynekolog. Det kan være endometriose eller adenomyose. Jeg har også mennsmurringer utenom mensen, som kommer og går. Og de er ikke vanlige smerter, men mer intense og jeg blir skikkelig dårlig, kvalm og orker ingenting. Når jeg merket smerter utenom mensen, så bestilte jeg finne hos gynekolog og fikk vite at jeg har adenomyose. Anonymkode: 0e9ba...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå