Gå til innhold

Selge truser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen ubrukte bikinier til salgs på Finn og fikk i går et random spørsmål fra en mann om jeg også selger truser. Forstår jo såpass at han ikke har tenkt å kjøpe det til konen sin akkurat, men til eget bruk.. 

Har tenkt litt på det, og vurderer det. Men har aldri solgt truser før så jeg lurer på:

Er det ulovlig når det tydelig er til seksuelt formål?

Hva med betaling? Ved Vipps så vil jo han få vite det hele og fulle navnet mitt+mobilnr

Hva tar man for brukte truser nå til dags? 

Anonymkode: 9af17...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil nok ha bilde som bevis for at den er brukt.

Anonymkode: ea212...14b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En truse brukt i 1 dag kan gå for 500 kr. En truse brukt i 3 dager opp mot 1000 kr. En truse med utflod og som du har onanert i kan gå for rundt 1500 kr.

Anonymkode: dc42e...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

En truse brukt i 1 dag kan gå for 500 kr. En truse brukt i 3 dager opp mot 1000 kr. En truse med utflod og som du har onanert i kan gå for rundt 1500 kr.

Anonymkode: dc42e...3aa

Seriøst??? Og en fjert i tillegg gir 2000kr/ truse. 

Jeg kan godt tenke meg å selge kona sine truser til denne prisen, pensjonere meg i en alder at 33, bo på en ferieøy og nyte livet.... 

Anonymkode: 3002b...84f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ett så bra marked for det som man skulle tro. Har selv prøvd så jeg vet. Man er kanskje 15 år for sent ute. Kan hende du får solgt om du har persolig oppmøte,men ikke via post.  Noen kan gi uttrykk for at de er interessert, men når det kommer til stykket så vil de ha alt annet. Slik som bilder,livecam, livesex osv. Alt annet enn den trusa i posten. 

Var med på en internasjonal truseside,men det var mest salg av alt annet der. 

Anonymkode: e4474...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke ett så bra marked for det som man skulle tro. Har selv prøvd så jeg vet. Man er kanskje 15 år for sent ute. Kan hende du får solgt om du har persolig oppmøte,men ikke via post.  Noen kan gi uttrykk for at de er interessert, men når det kommer til stykket så vil de ha alt annet. Slik som bilder,livecam, livesex osv. Alt annet enn den trusa i posten. 

Var med på en internasjonal truseside,men det var mest salg av alt annet der. 

Anonymkode: e4474...ef4

Fikk bare spørsmål på Finn fra en mann om jeg hadde truser å selge han, så det var han som oppsøkte meg

Tenkte ikke gjøre karriere ut av det, men jeg har noen fra før som sjeldent bit brukt, så han kunne fått kjøpt de 

Men usikker hvordan jeg gjør det med betaling. Og om det er lovlig 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk bare spørsmål på Finn fra en mann om jeg hadde truser å selge han, så det var han som oppsøkte meg

Tenkte ikke gjøre karriere ut av det, men jeg har noen fra før som sjeldent bit brukt, så han kunne fått kjøpt de 

Men usikker hvordan jeg gjør det med betaling. Og om det er lovlig 

ts

Finnes andre måter å betalt på, f eks Paypal. Det er såklart ikke ulovlig å selge dine truser.

Du må derimot være klar over at disse folka vil ha dem brukt, som i ikke vasket etter bruk. De vil snuse og muligens slikke på utfloden din osv. Finnes også de mer ekstreme som vil ha bremsespor/mensen rester osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Seriøst??? Og en fjert i tillegg gir 2000kr/ truse. 

Jeg kan godt tenke meg å selge kona sine truser til denne prisen, pensjonere meg i en alder at 33, bo på en ferieøy og nyte livet.... 

Anonymkode: 3002b...84f

Jeg blir med, så kan konene våre gå rundt og produsere truser for salg. Herlig liv: tjene penger på å selge emballasjen og selv nyte innholdet, på ei sydhavsøy.

Anonymkode: bba2f...655

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 10.35):

Jeg har noen ubrukte bikinier til salgs på Finn og fikk i går et random spørsmål fra en mann om jeg også selger truser. Forstår jo såpass at han ikke har tenkt å kjøpe det til konen sin akkurat, men til eget bruk.. 

Har tenkt litt på det, og vurderer det. Men har aldri solgt truser før så jeg lurer på:

Er det ulovlig når det tydelig er til seksuelt formål?

Hva med betaling? Ved Vipps så vil jo han få vite det hele og fulle navnet mitt+mobilnr

Hva tar man for brukte truser nå til dags? 

Jeg har annonser mine underbukser også....godt brukte med bremsespor bak. Fikk en del henvendelser helt til de spurte om alder, da fant jeg ut at underbukser fra menn på +50 år ikke var veldig ettertraktet.

Anonymkode: 1c23c...108

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har annonser mine underbukser også....godt brukte med bremsespor bak. Fikk en del henvendelser helt til de spurte om alder, da fant jeg ut at underbukser fra menn på +50 år ikke var veldig ettertraktet.

Anonymkode: 1c23c...108

Så rart..som mann føler jeg meg krenket.

Anonymkode: c94f4...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Selg det selvfølgelig. Det er en høy pris. Bruk vipps. Han trenger ikke nummeret ditt eller deg, bare truser  dine.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 11.36):

Jeg blir med, så kan konene våre gå rundt og produsere truser for salg. Herlig liv: tjene penger på å selge emballasjen og selv nyte innholdet, på ei sydhavsøy.

Hehe, det hadde vært noe! Syk interesse egentlig. Men jeg forstår det på en måte. Det er mange kvinner jeg gjerne skulle tatt i mot brukte truser fra. Men ville ikke betalt for det, det er for nedverdigende. Nedverdigende nok å snuse på brukte truser, selv om det er en deilig tanke 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Annonse

Hvordan ta betalt for trusene uten at kjøperen vet hvem jeg er?

Anonymkode: a7239...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...