AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Gjorde du noe annerledes den syklusen du ble gravid? Vært prøver i over to år nå, er henvist IVF, men kommer ikke inn før i november. Det jeg har prøvd hittil: Letrozol, Ovitrelle, Vitex, Vitamin B, E, D og Folsyre. Har samleie jevnlig mellom mens-eggløsning, og hver dag rundt eggløsning (to dager før, dagen før, samme dag, dagen etter og to dager etter). Anonymkode: 6f588...9e5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Regner med at sæden er sjekket? Anonymkode: 5f956...85a 1
!Anonym! Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjorde du noe annerledes den syklusen du ble gravid? Vært prøver i over to år nå, er henvist IVF, men kommer ikke inn før i november. Det jeg har prøvd hittil: Letrozol, Ovitrelle, Vitex, Vitamin B, E, D og Folsyre. Har samleie jevnlig mellom mens-eggløsning, og hver dag rundt eggløsning (to dager før, dagen før, samme dag, dagen etter og to dager etter). Anonymkode: 6f588...9e5 Jeg fikk positiv test nå for første gang etter 1,5 år med prøving - det som var annerledes denne gangen var at jeg hadde en lungebetennelse som ble behandlet med antibiotika og jeg gikk derfor på slimløsende 🥺 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Regner med at sæden er sjekket? Anonymkode: 5f956...85a Ja, det er den. Alt står bra til med den😅 Anonymkode: 6f588...9e5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gjorde du noe annerledes den syklusen du ble gravid? Ikke i det hele tatt. Men i vårt tilfelle var det kjent at sædkvaliteten var problemet. Anonymkode: 6c164...4b6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Tok Q10 (ubiqinol) 400 mg per dag i flere måneder før, tok ekstra e-vitamin og sink, og brukte Conceive plus ved eggløsning. Vet ikke hva som gjorde susen, men ble gravid etter 1,5 års prøving. Anonymkode: 24f89...3d6
Laura80 Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Mengder med vitaminer til begge (2 typer fertil aid for han, de er skikkelig bra og inneholder MYE) , q10 og andre vitaminer for meg, NAC vitaminer og consieve plus glidekrem (skal gjøre det enklere for spermen å svømme opp, og ligner på elslim) . Da klaffet det. Etter 2 års prøving.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Måneden jeg ble gravid brukte vi prefert, jeg tok wild jam og drakk ikke alkohol. Hadde da forsøkt i 11 måneder. Enten var det noen av de tingene jeg gjorde som gjorde susen eller bare at det tilfeldigvis klaffet akkurat den måneden. Synes uansett det er greit å forsøke forskjellige ting om man har prøvd en stund. Det er lenge til november så skader ikke prøve😊 Anonymkode: a07ea...521
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #9 Skrevet 24. juni 2022 Altså vi prøvde alt, wild yam, fertility+, sædvendlig glidemiddel både for meg og han. Den måneden vi faktisk ble gravid tok jeg ikke noe, og vi skyntet oss fordi undertegnede skulle på en flytur til en annen by grunnet jobb. Når jeg kom frem og kom på hotellet på kvelden testet jeg positivt på eggløsningstesten og var lei meg for å ikke få lagt inn enda en til aksje. Men da satt spiren gitt! Er snart i tredje trimester😊 Anonymkode: 9bb64...b30
Tufsla Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 10.22): Gjorde du noe annerledes den syklusen du ble gravid? Vært prøver i over to år nå, er henvist IVF, men kommer ikke inn før i november. Det jeg har prøvd hittil: Letrozol, Ovitrelle, Vitex, Vitamin B, E, D og Folsyre. Har samleie jevnlig mellom mens-eggløsning, og hver dag rundt eggløsning (to dager før, dagen før, samme dag, dagen etter og to dager etter). Anonymkode: 6f588...9e5 Ja, jeg har prøvd i ni år og har seks SP bak meg. Nå gravid i uke 26+6! Vi har prøvd IVF mange ganger. Det som er annerledes denne gangen er at jeg har fått scratching av livmor og en eksperimentell medisin, Januvia. Den er for oss som har msnge spontanaborter. Men vi har også fått eggdonasjon i Danmark, så det er ikke godt å vite hva som har fungert. I tillegg gikk jeg ned seks kilo før forsøket og har spist gluten- og laktosefritt pga. at det er betennelsesdempende og jeg har en auto-immun sykdom. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Prøvde i over 1 år. Var på ferie og gjorde ingenting annerledes, drakk endel. Sluttet å ta vitaminer den mnd i tillegg Anonymkode: b5c28...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå