AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Ikke kjempe overvektig men har littmage og har alltid plaget meg av de *håndtakene* på siden av magen tilogmed som ung og slank. Trenger litt tips i hvordan kle seg , både helhet tips og spesielt kjole synes jeg er vanskelig. Kan se folk som er større en meg er døøødsfin i kjole så prøver jeg samme men jeg har ikke ting like fordelt har på bunnen av magen og på siden så jeg passer ikke de kjolene som standard storedamer er fin i.. bukser har jeg lært med halvhøyt liv er det beste men topper, kjoler å gensere som ikke får meg til å se større ut men på samme tid ikke fremhever *feilen har jeg ikke skjønt i det heletatt... trenger virkelig tips da det er noe jeg har slitt med å finne ut av lenge å har hatt veldig lyst å lære. Er så mange som er flinke på klær 😁 Anonymkode: c0a20...b08
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke kjempe overvektig men har littmage og har alltid plaget meg av de *håndtakene* på siden av magen tilogmed som ung og slank. Trenger litt tips i hvordan kle seg , både helhet tips og spesielt kjole synes jeg er vanskelig. Kan se folk som er større en meg er døøødsfin i kjole så prøver jeg samme men jeg har ikke ting like fordelt har på bunnen av magen og på siden så jeg passer ikke de kjolene som standard storedamer er fin i.. bukser har jeg lært med halvhøyt liv er det beste men topper, kjoler å gensere som ikke får meg til å se større ut men på samme tid ikke fremhever *feilen har jeg ikke skjønt i det heletatt... trenger virkelig tips da det er noe jeg har slitt med å finne ut av lenge å har hatt veldig lyst å lære. Er så mange som er flinke på klær 😁 Anonymkode: c0a20...b08 Tror det viktigste er å finne ut hvilken kroppsfasong du har. For som du sier, så er det jo ikke alle som er litt større, som kler akkurat samme type klær. Samme med slankere folk. Det er viktigere å finne ut om du f.eks. har lang eller kort overkropp, eller om du har brede skuldre eller ikke. Hvordan du er bygd, og hva du ønsker å fremheve, liksom. Finnes masse på nett, om hva som kler de ulike kroppsfasonger. Også ville jeg kanskje helst søkt på engelsk, og ikke norsk Jeg liker godt å se på videoer om det på YouTube, og finne folk som har ganske lik kropp som meg. Også kan du finne kjendiser eller influensere, med lik kroppsfasong som deg, og se hva som kler de og hva du liker. Ikke tenk så mye på størrelsen din, men heller hvordan du er bygd. Eksperimenter med det du har liggende hjemme. Og hvis det er noe som ser litt feil ut, så må du prøve å finne ut hva som gjør at det ikke kler deg. Og hva du kunne ha endret på. Og når du har på deg noe du liker, så må du finne ut hva du liker med den passformen. Anonymkode: 8ab03...890 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Standard storedamer finnes ikke! Det er derfor mye av stor»moten» har fasong som en sekk. Det er ikke kledelig til noen, men de fleste setter jo pris på å ikke gå nakne😉 Det kan høres litt ut som du har eplefasong? Google det og se hva som dukker opp av tips😊 Anonymkode: 01071...fb8 2
Kniv & gaffel Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Begynn med riktig undertøy. En god BH som løfter og støtter brystene gjør underverker for figuren. Det samme gjør shaping-undertøy, særlig hvis du skal bruke kjole. Du bli ikke mindre, men får en jevnere og strammere figur.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Vet ikke helt hvilken fasong jeg har ,men har vanlige til brede skuldre , smal midje å nedestedel av magen er litt større å litt kul på begge siden av magen så er nedre del av magen å sidesflesket jeg vill skjule. Problemet er at jeg har ganske store pupper så det må på en måte gå inn ett stykke under puppene ellers ser jeg ut som en potet😂 har hipdip jeg ikke er så fornøyd med også. Ganske mye muskler så arm, bein og lår er ikke noe jeg føler er problem. Noen spessiel form på topper og kjoler jeg burde se etter? Har foressten også ett problem at toppene ikke passer over puppene å vist jeg tar større str blir det får stort med magen. Tips til topper ? Anonymkode: c0a20...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå